Singeltråden

Sluta grina alla och konstatera att midsommar kommer att vara kall och kass i år!
När det väl är konstaterat så är det bara att powernapa hela dan.

Det ska jag göra! :mattias

Sluta grina alla och konstatera att midsommar kommer att vara kall och kass i år!
När det väl är konstaterat så är det bara att powernapa hela dan.

Det ska jag göra! :mattias

Det vore skönt, men sånt har inte jag tid med. Är dessutom nöjd så länge vi slipper regn och blåst. :)

Just nu är det mer intressant att se när vi kommer hem ikväll, på väg till Enköping för att hämta en häst och vi mötte nyss midsommartrafiken på väg ut från Stockholm... :död

Det vore skönt, men sånt har inte jag tid med. Är dessutom nöjd så länge vi slipper regn och blåst. :)

Just nu är det mer intressant att se när vi kommer hem ikväll, på väg till Enköping för att hämta en häst och vi mötte nyss midsommartrafiken på väg ut från Stockholm... :död

Vad ni åker omkring med era hästar hela tiden.. *skakar på huvudet*

Fast nu när du blivit med banjo, så trodde jag att det var djupa skogar som gällde:D (Sista färden)

Jag passar ju in som banjovirtuos. Killen som sitter på farstukvisten var så utvecklingsstörd (heter det så, det lät så bryskt:va) att han inte ens kunde hålla i banjon själv och det är ju där jag befinner mig nivåmässigt.

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...