Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skitsida? Funkar ju alltid för t ex mig.. Men det gör inget, du är lustig ändå![]()
![]()
Gör ensmiley då så får vi se?
![]()
Gör ensmiley då så får vi se?
JAHA, nu passar det att funka....
I beg to differ![]()
I beg to differ![]()
Det är så attinte funkar i början på ett inlägg eftersom det finns nån fiffig funktion som hindrar att man skriver hela inlägget med stora bokstäver.
Var ute och målade båten ikväll,, hörde att det prasslade i blåbärsrisen runtomkring,, såg lite möss springa omkring.. och JA, givetvis såg jag även en orm..
Hade jag haft mitt 300mm tele med mig hade ni fått en bild, men ville inte gå fram och fota med mobilen.
Särskilt när den bortom allt rimligt tvivel var ute efter att anfalla mig också! (varför hade den annars ringlat omkring i smyg i växtligheten istället för att bara använda gångvägen som man gör när man inte smyger?)
Var ute och målade båten ikväll,, hörde att det prasslade i blåbärsrisen runtomkring,, såg lite möss springa omkring.. och JA, givetvis såg jag även en orm..
Hade jag haft mitt 300mm tele med mig hade ni fått en bild, men ville inte gå fram och fota med mobilen.
Särskilt när den bortom allt rimligt tvivel var ute efter att anfalla mig också! (varför hade den annars ringlat omkring i smyg i växtligheten istället för att bara använda gångvägen som man gör när man inte smyger?)
Man kan se lite av den om man väljer HD och stor skärm,, ganska precis i mitten av bilden, lite till vänster
https://www.youtube.com/watch?v=Sdcr2lIDbiU
Haha stackare!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |