Singeltråden

Amen jag vet att de flesta i den här tråden bor inte i såna söta små områden som jag gör. Det är ändå en balans man måste gå som good housewife och det man själv vill. Jag säger inte att man måste vara som alla andra men om man ha barn i området som dessutom börjar fatta vad som händer så kan man inte göra precis vad som faller en in bara för att man vill. Och det lustiga är att vissa tycker min avatar är skitfin andra... eh.. hmmm... jag grinar inte jag bara är förundrad...

Amen jag vet att de flesta i den här tråden bor inte i såna söta små områden som jag gör. Det är ändå en balans man måste gå som good housewife och det man själv vill. Jag säger inte att man måste vara som alla andra men om man ha barn i området som dessutom börjar fatta vad som händer så kan man inte göra precis vad som faller en in bara för att man vill. Och det lustiga är att vissa tycker min avatar är skitfin andra... eh.. hmmm... jag grinar inte jag bara är förundrad...

Men schluuuuuta! Flytta därifrån eller fatta att det döljer sig bra mycket värre saker bakom andras väggar.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla