Jepp .. sitter här i mina stringisar och höglackat o bara väntar på inspektion !!!!!
Bildbevis tack! Har du stora fötter? Annars kanske vi kan låna varandras pumps! Jag har bara 16 par

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jepp .. sitter här i mina stringisar och höglackat o bara väntar på inspektion !!!!!
Bildbevis tack! Har du stora fötter? Annars kanske vi kan låna varandras pumps! Jag har bara 16 par![]()
Bildbevis tack! Har du stora fötter? Annars kanske vi kan låna varandras pumps! Jag har bara 16 par![]()
Jag har storlek 46....![]()
Då får du låna av tuttan![]()
Jag tar dem allihop .. Inga bilder eyes only !
Då får du pallra dig hit! Orkar inte köra till Skövde ikväll!![]()
Jag har storlek 46....![]()
Jag tycker att du verkar nämna dina stora clownfötter ganska ofta när det är kvinnor i tråden, jag förstår inte vad det kan bero på.![]()
Men vafan bråkar vi om toapapper nu?
Va???????????
Tja jag fick ju massa direktiv härifrån om att det var så Myyyysit att bry sig om varandra och slippa Eckeltaxi... så SH-vis är ju tveksamt... :3fre
Och tydligen kör ju Pippit och Blöjan sånt mys så va vet jag...
Kommer dom för att titta på Byrrdia?![]()
Åter till ämnet ..
Min är inte så lång men den är jävligt smal![]()
Det finns tunnelbana i Stockholm så vi behöver inte sånt "mys". JAG däremot tycker inte att det är fel med folk som ställer upp på varandra oavsett om de är vänner eller ett par. Om någon ber mig när jag har bil, blöjan eller vänner om jag kan skjutsa eller hämta så ställer jag självklart upp. Det är sånt man gör för folk man tycker om.
Höhö nae på Blöjan.![]()
Det finns tunnelbana i Stockholm så vi behöver inte sånt "mys". JAG däremot tycker inte att det är fel med folk som ställer upp på varandra oavsett om de är vänner eller ett par. Om någon ber mig när jag har bil, blöjan eller vänner om jag kan skjutsa eller hämta så ställer jag självklart upp. Det är sånt man
Höhö nae på Blöjan.![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |