Singeltråden

Rulla fortare :mattias

Jeeez.. är det bara jag och Plåthinken som är praktexemplar utan ålderskrämpor i den här tråden? :D

Meh, då måste min kusin varit urgammal som 9-åring när hon fick det efter en biltur på våren med öppna fönster... tur att 30-åringarna idag är yngre än 9-åringarna på 70-talet... :va

Skulle inte bli förvånad om jag är en maskerad 80-åring som min kropp beter sig ibland, faktiskt. ;) Demens finns ju i släkten dessutom så jag har väl bara fått för mig att jag är yngre... :gnissla

Hmm. Ja du kanske i själva verket bara har rymt från ålderdomshemmet. I tron om att du är yngre

Eller så bor jag på ålderdomshemmet fast jag inte fattat det, vilket skulle kunna förklara varför alla mina grannar är mellan 65 och 80...

:hihi fullt möjligt. Nån som besöker dig med jämna mellanrum och ger dig mediciner förklätt som mat?

Nu syftade jag visserligen inte på utseendet, men ni kanske inte kom längre än så?
Jag resonerar som så att 21-åriga tjejer är bara ute efter en sak (stock). Hon träffar en kille som hon tycker är snygg, trevlig och tror han är i hennes ålder, varpå hon instinktivt vill ha.
Varför skulle annars en tjej vara intresserad av en 13 år äldre kille?
Jaha. Varför var hon då intressant från start?
Varför måste allting vara en utmaning? Sex är trevligt även om man inte måste kämpa för det.
Speciellt som kille är man sällan bortskämd med att bli uppraggad.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026