Singeltråden

Hört i veckan (snillen spekulerar):

-Haha, tänk va sjukt att heta Dick.
-Vadårå, det är väl som att heta Pelle!?!
-Va menar du?
-Ja pellesnopp... heter det inte det... eller tänker jag på Pellefjant...

:va

Du är dragen ännu. Plana ut, drick vatten käka fett och salt. Like a boss!

Fast jag drack inte så våldsamt igår, lugn och städad och ätit natta mat. Norskor är helt vilda till att festa har jag kommit fram till. Men jag har uppfört mig då man har kvinna hemma :).

För mina vänners del säger jag, "What happens in Norway, stays in Norway". :rofl

Har varit på turkisk hamam idag, för första gången. Det var helt galet bra. Skrubb o massage så hela kroppen mådde bra. Fast äldsta tjejens min när två rätt stöddiga turkar (kraftiga alltså) dök upp och bad oss ta plats på marmorplattan va rätt obetalbar. Men shit va duktiga de var. De hade järnkoll på allt. Och servicen på stället var helt galet bra. Så omhändertagen har jag inte känt mig på något spa i Sverige ever...

När man är sjuk måste det vara helt ok att inhandla munkar och vaniljglass för att kränga tills skinnet på magen är utspänt till max. :angel

Man känner sig onekligen välkomnad och får sig en humörhöjare när man rullar in på allas vårat favoritfik Rosenhill! :banana

ImageUploadedByTapatalk1395509017.771735.jpg

Du är inte rädd för att hamna i källaren, med andra ord? Eller så är det just det du inte vill, kanske. Jag har inte riktigt lärt mig hur det fungerar än, om det är ett straff eller privilegium. Gissningsvis både och.
Ärlighet vara alltid längst, allt annat lyser igenom så småningom.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien