Singeltråden

Ja, men så är det ju.. kan vara helt slut och på väg att gå hem,, men så dyker det upp nån sån där SJUKT tight 20-åring, så blir man hulken åter igen..

Dock brukar det gå över rätt fort. då de alltid är i vägen för mig där jag ska köra.. :mad:

Har också dom problemena med lammkött - dom blockerar vägen,tjafsar och vill ha autografer:hihi
Lite småjobbigt men man kan leva med det - småkexena retar nämligen gallfeber på stor kexena.

:rofl

Ett varningens ord till alla singlar: Det gäller att välja sin partner med urskillnad!

pinne.jpg

Last edited:
Ja, en del på nätet tänker sig inte för vad dom säger. Någon kallade mig just besserwisser för att jag försöker ge ett gott råd, vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen.. :(

Ja, en del på nätet tänker sig inte för vad dom säger. Någon kallade mig just besserwisser för att jag försöker ge ett gott råd, vilket är något som förstör hela min dag. Tack för den, nu kommer jag sitta och vara deppig och på dåligt humör hela dagen.. :(

Det är väl inte ditt fel att folk inte tänker? Inte att ta åt sig av.

Pinne går fetbort!! :fakta

Eller hur, de verkar ju vara heltorra o träiga typer! :brynad

:krama Du ska inte bry dig om såna! Sluta deppa.

Det står en V8 och går på fullvarv inne i mitt badrum. Eller nej vänta, det är nog bara min tvättmaskin..

Ja, sorry, jag är inte särskilt stabil när det kommer till kritik, påhopp och konflikter, men jag har precis som jag väntade mig, mått dåligt hela jävla dan.. :( Nåja, får bli lite :ätapiller ikväll, och nya tag imorgon.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph