Singeltråden

Bakterier eller protister.

Du får inte rätt fastän det kunnat vara rätt. Jag missade att skriva "och är mer genetiskt likt djur än växter"
Det kanske bakterier och protozoa är också men det vet jag faktiskt inget om.

Håller inte med. Perfekt kokta ägg: Äggulan är fast men allt längre inåt är den lösare. Mitten är precis så fast att det går att skära med äggdelare utan att det kladdar :drool

Du får en halv poäng här med. Det är godare så som du beskriver. Finessen med kärvhet är att man skiter i vilket.

Och till dig kan man säga vadsomhelst, så länge man är redo med en bulle om du blir sur :hihi

Knip igen bull-luckan!

Äh, man kan inte låtsas att man bär på en fågelunge i händerna hela tiden. Man måste kunna knyta näven då och då.

I fickan...:D

View attachment 398174 Ja det vet ju alla. I kärv-en sitter ju Pippi... :hihi:rofl:hihi:rofl:hihi

Ja stenar får ju lätt svårt att andas om man kramar dem för hårt. Det vet ju alla... :arsele

Mig gör man inte färs av.

Sista kvällen i SD och inatt bär det av hemåt. Ska bli såååå skönt trots att detta varit mysigt oxå.

Du får inte rätt fastän det kunnat vara rätt. Jag missade att skriva "och är mer genetiskt likt djur än växter"
Det kanske bakterier och protozoa är också men det vet jag faktiskt inget om.

Du får en halv poäng här med. Det är godare så som du beskriver. Finessen med kärvhet är att man skiter i vilket.

Jag äter ju mina ägg utan att klaga om de inte blev perfekta, ägg är ändå gott :3freak

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP