Singeltråden

Är det ett jobb? Eller är du en av hästbrudarna som aldrig fick nån anställning? :)

Jag fattar det som att Katten jobbar med hästar . Få som är över 14 sliter gratis i stall. Fram tills dess jobbar dessvärre många häcken av sig. Gratis och med ett leende på läpparna.

Stämmer att det var jobb. Jobbar inte med hästar längre dock. :)

Precis det jag skulle fråga. :D Slut med killen eftersom du dök upp här och började flirta vilt. :P

Ja, jag fixa inte det mer. Kände mig som ett djur i bur. :( han var totalt beroende av mig och jag klarar inte av det. Viktigt för mig attbändå kunna ha ett eget liv. :)

Du är bara kräsen! ;)

Trist att det inte funkade, men välkommen tillbaks. :)

Tro mig Peter, jag hade velat få det att funka men det går inte. När man inte får träffa sina vänner och familj för att han enbart vill vara med mig så blir det rätt jobbigt i längden. Jag saknar honom men det är för mycket som inte är som det ska för att det ska vara bra.

Tack! :) känns skönt att kunna prata med folk igen och få umgås med sina vänner. :)

Tro mig Peter, jag hade velat få det att funka men det går inte. När man inte får träffa sina vänner och familj för att han enbart vill vara med mig så blir det rätt jobbigt i längden. Jag saknar honom men det är för mycket som inte är som det ska för att det ska vara bra.

Tack! :) känns skönt att kunna prata med folk igen och få umgås med sina vänner. :)

Ja det räcker ju inte med den fysiska attraktionen för att man ska må bra. Man ska kunna leva ett liv också.

Bättre komma på det tidigt än sent :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...