Singeltråden

Men vilka fina mckläder jag köpte.richa jacka och str lindstrands byxa...nyskick men så billigt så ja nästan skämdes att betala,fick 2 par handskar med på köpet:banana

Men nu pratar vi om Rille. :gömmermig

Hödedu. Jag visar mig inte i stan med de på faktiskt. De jag kollat in var antingen svart/röda eller svart/orange med hängsle och så klart tar jag passande tröja över. För att ha pösiga byxor på när man cyklar på detta viset är ren pina. Funderar hur jag lägger upp bild med mobilen. Ska göra ett försök så du kan få mardrömmar

http://www.roadbikeaction.com/imagefly.aspx?w=471&h=550&p=contentimages/bigIP_bib_front.jpg

Dröm sött tulpanen :)

Last edited:
Hödedu. Jag visar mig inte i stan med de på faktiskt. De jag kollat in var antingen svart/röda eller svart/orange med hängsle och så klart tar jag passande tröja över. För att ha pösiga byxor på när man cyklar på detta viset är ren pina. Funderar hur jag lägger upp bild med mobilen. Ska göra ett försök så du kan få mardrömmar

http://www.roadbikeaction.com/imagefly.aspx?w=471&h=550&p=contentimages/bigIP_bib_front.jpg

Ooh, det där såg fan lite homoerotiskt ut. :D

Det var ju tur att du förtydligade att du har tröja på dig. :D

Det var ju tur att du förtydligade att du har tröja på dig. :D

Haha ja verkligen, så länge jag är så fet som jag är så kommer jag faktiskt ha tröja över vanlig cykelkostym med. Benen får gärna ha tajt över sig för de skiter jag i =).

Men de är så satans skönt kan jag lova :D

Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp

Därför att folk (även tjejjer) är betydligt modigare där de gömmer sig bakom tangentbordet. Dessutom är folk så förbaskat kräsna också. :)

Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp
OK Money, du ska få en date ifall jag kommer ner till Skåne i sommar.
Annars får du komma hit.

Det där verkade kul, men det är ju inte så kul om piloten får spatt. Vad gör du då, va??!! Då är det bara att sätta näsan mot rutan och grimasera som fan den lilla tid som är kvar. :hihi
Faktiskt fick jag en snabblektion, bara hålla fast gasen när man går ner för landning och föra spaken framåt vid nedstigning

Nu har jag haft min hoj i 3 dagar men jag är fortfarande singel. Jag trodde att det i princip är brudgaranti på sporthojar, men tydligen hade jag fel, eller är det så att jag gör något fel? Jag körde till och med några varv på raggarrundan runt torget i Vimmerby igår utan att några kvinnor hoppade på mig. :)

Nu har jag haft min hoj i 3 dagar men jag är fortfarande singel. Jag trodde att det i princip är brudgaranti på sporthojar, men tydligen hade jag fel, eller är det så att jag gör något fel? Jag körde till och med några varv på raggarrundan runt torget i Vimmerby igår utan att några kvinnor hoppade på mig. :)

Du ska nog vara glad för att inga brudar hoppade på dig i Vimmerby. :D Allt vettigt flyr den stan så fort som möjligt.

Därför att folk (även tjejjer) är betydligt modigare där de gömmer sig bakom tangentbordet. Dessutom är folk så förbaskat kräsna också. :)

Räcker inte 240 sidor på sporthoj.com för att boosta modet?! Ja då är det tyvärr verkligen ute med mänskligheten. En hojtur räcker väl som ursäkt för att träffas. Ni kan tom behålla hjälmen på ifall det är så fruktansvärt pinsamt. ;)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti