Singeltråden

nyttår kul faktisk vissa minns inget dagen därpå.. vissa tappar bort sig själv. andra tar polisen hand om. vissa vaknar upp i en främmad säng osv osv osv ...

Nyår handlar mestadels om att pyssla med hästarna :)

Jag tror faktiskt att jag kommer gå till historien i det söta lilla pk-samhället där jag bor. Jag lyckades få en person (kvinna i 40-årsåldern) som aldrig säger eller tycker någonting om något att skrika åt mig. Egentligen kanske jag borde tycka att det är väldigt tråkigt, ja det tycker jag iofs. Men mest känns det skönt. Nu vet jag var jag har henne. Passivt aggressiva människor tycker jag är läskiga.

Jag tror faktiskt att jag kommer gå till historien i det söta lilla pk-samhället där jag bor. Jag lyckades få en person (kvinna i 40-årsåldern) som aldrig säger eller tycker någonting om något att skrika åt mig. Egentligen kanske jag borde tycka att det är väldigt tråkigt, ja det tycker jag iofs. Men mest känns det skönt. Nu vet jag var jag har henne. Passivt aggressiva människor tycker jag är läskiga.

Nu får du ju berätta hur du gjorde. :)

Vi hade extremt olika åsikter i en fråga och jag spände ögonen i henne. Då sa hon att hon inte uppskattade HUR jag tittade på henne. Då blängde jag ännu värre och då fick hon spelet. Att man kan reta någon så gravt genom att titta på dem... :va

Nyårsafton är oplanerad för min del, brukar festa men vi får se i år hur det blir.

Sitter för närvarande på ett tåg till Stockholm. Spännande värre. :hihi

Sitter för närvarande på ett tåg till Stockholm. Spännande värre. :hihi

Jag tycker det brukar vara spännande, man sitter hela tiden och gissar på var någonstans ute i skogen tåget ska få elfel eller något annat problem så att det måste stå stilla i några timmar. :)

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor