Dumjävel! Ni kunde ha haft massa minipeters nu ju.![]()

Räcker det inte med en?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dumjävel! Ni kunde ha haft massa minipeters nu ju.![]()

Räcker det inte med en?!

Massuppfitta heter det!
Fan, det har du ju rätt i.. Världen kunde ha varit en bättre plats med andra ord!
Räcker det inte med en?!
Jag tycker Semper kan kliva in i julrimstråden.
Nä! Jag håller med PippiT, ju fler desto bättre![]()
Lammisen verkar så trevlig så det går bra för min del att han hänger på. Verkar som om Semper kan den 25e. Vad sägs om en eftermiddagsöl på nåt hak där man kan ta en snack till om man vill, typ vid 15-snåret? Jag måste vara fräsch den 26 så jag kan inte dra någon allnighter.Då får vi försöka den 25e då... Dock får ni stå ut med att jag har mitt lammkött med mig![]()
Blir det bara du som kan då kan vi istället sikta på en fika bara du o jag så kan han umgås med min mamma i ett par timmar![]()

Lammisen verkar så trevlig så det går bra för min del att han hänger på. Verkar som om Semper kan den 25e. Vad sägs om en eftermiddagsöl på nåt hak där man kan ta en snack till om man vill, typ vid 15-snåret? Jag måste vara fräsch den 26 så jag kan inte dra någon allnighter.![]()

Tack
Jag får ta och försöka och inte vara så "meeh" och göra slag i saken. Såna här lyxproblem har jag aldrig haft förr och här sitter jag utan att göra någonting åt det, mitt förra singel jag hade sparkat på mig just nu.![]()
Nej, nej nu missuppfitta du mig. Jag menar att för tjejer går det åt andra hållet.![]()

Lammisen verkar så trevlig så det går bra för min del att han hänger på. Verkar som om Semper kan den 25e. Vad sägs om en eftermiddagsöl på nåt hak där man kan ta en snack till om man vill, typ vid 15-snåret? Jag måste vara fräsch den 26 så jag kan inte dra någon allnighter.![]()
Jag är så jäkla trött, får jag bara sova i ett par dygn så orkar jag nog skriva något vettigt här.![]()

Hur lång får en nap vara egentligen innan den blir nåt annat... o vad kallas det då?Gäsp! Kände mig också trött, så jag tog en liten powernap.
Vaknade nu![]()

Nä! Jag håller med PippiT, ju fler desto bättre![]()
Grattis!Grattis, Tjita1, på 25-årsdan. Hurra, hurra.
Grattis, Tjita1, på 25-årsdan. Hurra, hurra.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |