Singeltråden

1453514_513071oordning658800445_621714599_n.jpg

:glömdet
Ungefär samma sak dygnen runt när man är under 25. :banana

Du gillar färsk grädde bättre? :D

Sant :D

Ingen fapp kanske jobb nu. vad vem vet?,.

Du börjar skriva ungefär lika osammanhängande som vissa andra nu. :va

Det verkar smitta att skriva inlägg som inte går att förstå? :skrämd

I second that...

Random factdags igen. Homogenisering av mjölk har kopplats (dvs korrelation, kausalitet är inte bevisad) till prostatacancer och andra otrevligheter i kroppen. Den enda anledningen att mjölken homogeniseras är att det ser myspysigare ut.

Så vad du säger är, homo = myspys och no homo = no myspys? :D

Random factdags igen. Homogenisering av mjölk har kopplats (dvs korrelation, kausalitet är inte bevisad) till prostatacancer och andra otrevligheter i kroppen. Den enda anledningen att mjölken homogeniseras är att det ser myspysigare ut.

Du som känner bonnar. Vad säger mjölkbönderna om förbudet mot opastöriserad mjölk som är under uppsegling?

Du som känner bonnar. Vad säger mjölkbönderna om förbudet mot opastöriserad mjölk som är under uppsegling?

De jag känner har inget emot det direkt. Knappast så att folk köper det av dem i någon större utsträckning att det märks på finanserna. Mjölkbönderna är ett utdöende släkte i sverige pga att de inte får tillräckligt betalt för att kunna driva ett företag på det. Är bara en kvar av det tiotalet jag kände som fortfarande är mjölkbonde, men han är lite dum i huvudet med. Resten har gått över till köttbönder, eller entreprenad av allt möjligt. Ladugårdarna står oftast tomma, eller hyrs ut till hästfolk.

ImageUploadedByTapatalk1386511921.393304.jpg

Sett några grannar fixa med sina ljusslingor i kylan i helgen..

Jag struntade i att ta ner min förra vintern, så medans de frös så behövde jag inte ens öppna dörren utan bara trycka på knappen för att tända den.

Jag är ett geni! :yoparty

jag tyckar vi ska ha mysigt o trevligt här inte hacka på varandra nån som röster för det . ??? allla ska väl ? vara välkommen här . svenska norska turkar osv.. samt en ordblind :va eller :smasha ni sånt :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph