Singeltråden

man kks kan oxå bli upptagen av en slamsugare
Ja det skulle ju vara en mindre angenäm upplevelse kan man ju tänka sig... :3freak

Klart. Det är därför jag fortfarande e singel ju. ;)
Öh, ja just det ja. :glömdet

Fotbollsskor vore på sin plats till nästa resa?
Vi hade med ett tiotal par dojor men de hade inte delats ut ännu när kortet togs, fast det ja, det kommer behövas fler. Så nästa gång ska jag försöka få ihop fler dojor. :)

Såå...
Hur blir det med förfest på lördag?
Jag kommer träffas med några stycken i baren på Allstar men bara typ en halvtimma innan 19.00 då bordet är bokat till. Anna o Busken kommer väl typ strax innan eller samtidigt dit. Hur de andra ska göra vet ja inte. Men om du inte får till något med dem så kan du väl dyka upp efter 18-snåret på Allstar o ta en öl innan bordet. :fyllisar

Tja med tanke på att det inte alltid finns mat för dagen så skulle de ju säkert uppskatta det mer än era lustighehter som man visserligen kan bli mätt på men inte på ett sätt som gör att man växer och blir starkare... :zpy

Vilken tur att täckningen för internet på den aktuella platsen suger värre än en flygplanstoalett.
Således kommer inte detta lilla skämt nå de berörda och vi slipper "Kränkt of the day"
Så nu kan kärringen le igen.,

Vilken tur att täckningen för internet på den aktuella platsen suger värre än en flygplanstoalett.
Således kommer inte detta lilla skämt nå de berörda och vi slipper "Kränkt of the day"
Så nu kan kärringen le igen.,

Å va fan vet du om det? Å btw, de har inte råd att vara krEngta som vissa bortskämda svennar...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman