Singeltråden

Fällkniven kan vara kul o se killar göra oxå, handflator o fotsulor i golvet men huvet mot fotlederna o bröstet mot knäna.

Du menar typ såhär? Huvet mot fotlederna vetefan hur det ska gå till, benen är väl generellt sett längre än överkroppen?:va

DSC_0895.jpg

Haha, det här va nog det bästa jag gjort i den här tråden, ni har underhållit mig hela helgen. Skulle gärna se fler bilder. Finns en lite enklare övning som de som inte vågar sig på brygga kan testa.

Stående hunden. Hälarna i golvet! :banana

View attachment 394987

O var e din bild då? :7peta

Ja men öhhh... jag har ju tränat yoga i 3-4 år... då kan jag ju inte lägga ut en bild på mig i brygga när peter gör det bättre på första försöket än vad jag gör på 4000:e försöket. Fattarula?

Brygga schmygga, jag vill se bilder på "grilled chicken". Bara av kvinnor, jättegärna naket. Okej, tack!

Ja men öhhh... jag har ju tränat yoga i 3-4 år... då kan jag ju inte lägga ut en bild på mig i brygga när peter gör det bättre på första försöket än vad jag gör på 4000:e försöket. Fattarula?

Meh du kan väl göra hunden iaf? Duvan? Öh... barnet... :crash

Pippi, alla har redan förstått att du inte kan gå upp i brygga. :D

Not falling for it. :)

Pippi i brygga? :D :hihi

Då hade man verkligen sett allt. :)
Men nä, det grejar hon aldrig...

Still not falling for it. :D

Du menar typ såhär? Huvet mot fotlederna vetefan hur det ska gå till, benen är väl generellt sett längre än överkroppen?:va

View attachment 395000

Hahaha, trodde du skulle haja omöjligheten utan att testa. Nu kan du slicka dig själv på armbågen o lägga upp en bild. ;)

Back