Singeltråden

Nämen, en rätt tuff grej man kan göra när man ska upp 7:30 är att lägga sig 23:30 så man får sina 8 timmars sömn, så man slipper vara en zombie imorgon igen, eftersom man är så jävla känslig för det här med rätt mängd sömn tydligen... :4skrika

Förresten, PippiT, jag har en kompis som har fått en gosedjurs-Francis i grisdräkt av en som jobbar på Tele2. De har tydligen en massa såna. Har du fått en?

Apropå debatten vi hade om rör tidigare i tråden.

Regler gällande rör.

1. Hela röret skall tillverkas av ett långt hål, omgivet av stål,plast eller annat material och centrerat omkring kärnan av hålet.

2. Hela röret måste bestå av hål i hela dess längd,hålet skall dessutom vara lika långt som röret.

3. Inre diameter av röret får inte vara större än yttre diameter, annars hamnar hålet på utsidan.

4. Långa rör skall märkas "Långa rör" i var ände så man lätt kan se om det är ett långt rör eller kort rör.

5. Extra långa rör skall märkas " Extra långa rör" och också märkas på mitten,
för om man kommer till mitten av röret så ska man slippa att gå till någon av ändarna,
för att se om det är ett kort,långt eller extra långt rör.

6. När rörböjar i 15,30,45 eller 90 grader beställs så måste det anges om det skall vara vänster eller högersvända böjar.
Rörinstallationen riskerar annars att svänga åt fel håll.

7. Eventuellt gängade rörkopplingar måste vara av vänster eller högergängad typ.
Aldrig blandat! om man blandar skruvas ju den ena av när den andra skruvas på.

8. Ett helrör är ekvivalent med två halvrör.

:D

Last edited:
Apropå debatten vi hade om rör tidigare i tråden.

Regler gällande rör.

1. Hela röret skall tillverkas av ett långt hål, omgivet av stål,plast eller annat material och centrerat omkring kärnan av hålet.

2. Hela röret måste bestå av hål i hela dess längd,hålet skall dessutom vara lika långt som röret.

3. Inre diameter av röret får inte vara större än yttre diameter, annars hamnar hålet på utsidan.

4. Långa rör skall märkas "Långa rör" i var ände så man lätt kan se om det är ett långt rör eller kort rör.

5. Extra långa rör skall märkas " Extra långa rör" och också märkas på mitten,
för om man kommer till mitten av röret så ska man slippa att gå till någon av ändarna,
för att se om det är ett kort,långt eller extra långt rör.

6. När rörböjar i 15,30,45 eller 90 grader beställs så måste det anges om det skall vara vänster eller högersvända böjar.
Rörinstallationen riskerar annars att svänga åt fel håll.

7. Eventuellt gängade rörkopplingar måste vara av vänster eller högergängad typ.
Aldrig blandat! om man blandar skruvas ju den ena av när den andra skruvas på.

8. Ett helrör är ekvivalent med två halvrör.

:D

Haha, rörigt o roligt! :rofl

Koala that ate Unicorn? :confused:

Ya thiiiiiiiiiiiiiiiink! Vänta du bara tills du dragit i dig dina pills! :7peta

Nu förstår jag inte. Jag sover ju bara när jag tar dom. ;)

Förresten, PippiT, jag har en kompis som har fått en gosedjurs-Francis i grisdräkt av en som jobbar på Tele2. De har tydligen en massa såna. Har du fått en?

VAAAAAAAA?!!?!!! :grina Jag vill ju oxå ha. :(

:trött :machinegu :trött :hoppskrat :öga :skrattaåt :sissy

Ja nej alltså ni veta ja nej eller typ :glömdet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...