Singeltråden

Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. :D (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)

View attachment 392886

har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!

Tycker det ser ut som du försöker pussa ålen, jag trodde att det bara var grodor som kunde förvandlas till prinsar med den behandlingen?

Tycker det ser ut som du försöker pussa ålen, jag trodde att det bara var grodor som kunde förvandlas till prinsar med den behandlingen?

Anledningen till att pussa på en groda är väl främst för att tar man rätt groda får man sig ett hallucinogent rus, och kan med god tur visualisera en fiktiv drömprins. :tummenupp
Jag föredrar verkligheten och mina slemmiga kompisar. Det är ju mest söta djur som får anti-utrotningshjälp, kanske kan några ålpussar ge lite söthet (tänk att bli ålfadder!) även till ålen..? ;)

Anledningen till att pussa på en groda är väl främst för att tar man rätt groda får man sig ett hallucinogent rus, och kan med god tur visualisera en fiktiv drömprins. :tummenupp
Jag föredrar verkligheten och mina slemmiga kompisar. Det är ju mest söta djur som får anti-utrotningshjälp, kanske kan några ålpussar ge lite söthet (tänk att bli ålfadder!) även till ålen..? ;)

Jag tror att ålen är den nya grodan när det gäller prinsar. Utveckling liksom. :)

Är det i Vättern ni håller på och kollar ålar?

Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. :D (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)

View attachment 392886

har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!

Påminde osökt om en film jag såg häromkvällen, bara mer kärleksfullt här dårå. :glömdet

Jag tror att ålen är den nya grodan när det gäller prinsar. Utveckling liksom. :)

ÄÄÄÄ, du använder det bara som förklaring när man till som tätt finner dig med en ål i truten :)

Du i den här truten kommer det inte in nån ål... men....nae jag lägger ner. :rolleyes

Ett ålhuvud om dagen håller doktorn borta !

Gammalt djungelordspråk....

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...