Singeltråden

aha det er sånt nät dating funkar...... tja inte mycket och ha då................. tur jag inte finns där mer :D

Menar du att det är annorlunda i andra lägen?
Tja, ofta brukar man få någon typ av svar ändå?
Fast jag tycker där finns ett fundamentalt problem med nätdejting. Kvinnor blir bombade av en massa meddelanden, och som snubbe är det hopplöst att sticka ut tillräckligt positivt för att ha någon chans.
Och detta bottnar mycket (endast?) i förmåga att formulera sig i e-post, detta med en person man inte egentligen vet något om. Betyder inte att många som blir ratade direkt inte hade varit hur bra som hellst, och att någon som får kontakt kan vara ett riktigt svin.
Lite som att skriva arbetsansökan, helt förbanna hopplöst.

Nej, det är nog bättre att vara sig själv i verkliga möten.

Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna.... :hihi

Tja, ofta brukar man få någon typ av svar ändå?
Fast jag tycker där finns ett fundamentalt problem med nätdejting. Kvinnor blir bombade av en massa meddelanden, och som snubbe är det hopplöst att sticka ut tillräckligt positivt för att ha någon chans.
Och detta bottnar mycket (endast?) i förmåga att formulera sig i e-post, detta med en person man inte egentligen vet något om. Betyder inte att många som blir ratade direkt inte hade varit hur bra som hellst, och att någon som får kontakt kan vara ett riktigt svin.
Lite som att skriva arbetsansökan, helt förbanna hopplöst.

Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna.... :hihi

Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det. ;)

Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det. ;)

Bah, it-tider, ctrl-c + ctrl-v. :näsblod

Fast, jag vidhåller att nätdejtingen pga tidigare nämnda orsaker, och andra, inte är någon hit.

Det är väl inga problem att skriva trevliga svar till de som kontaktar men som man inte vill ha fortsatt kontakt med. Eftersom det hände en gång på de månader som jag höll på nätdejting så hade jag gått om tid att svara trevligt. :D

Ja, ska man träffa struty så är den största chansen till framgång att komma utklädd till en rejäl clown! :clown

Battleship, är det någe till film att ha? Chips, Champis och Battleship, det låter väl som en lördagskväll, det?

Det var ju onekligen snygga effekter iallafall.. Påkostat! Sen om storyn är särskilt bred vet jag inte om jag tycker, men inte så illa ändå..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph