Singeltråden

huge-dancing-banana.gif

Haha har du balans nog att åka hoj lär du ha balans nog att sitta på en skrittande häst, oavsett vilket håll du sitter åt. ;)

Jag älskade att sitta baklänges på min ponny i boxen om kvällen när nästan ingen var där o så la man huvudet på hennes korsrygg och bara mös... tjockisponnies är bra grejer... (o nej inte helt ofarligt OM ponnyn skulle får för sig nåt) men det fick hon aldrig - hon bara tuggade lugnt på sitt hö... myyyysss... :kär

Jag älskade att sitta baklänges på min ponny i boxen om kvällen när nästan ingen var där o så la man huvudet på hennes korsrygg och bara mös... tjockisponnies är bra grejer... (o nej inte helt ofarligt OM ponnyn skulle får för sig nåt) men det fick hon aldrig - hon bara tuggade lugnt på sitt hö... myyyysss... :kär

Det är väl ganska mycket man gjort som vore riktigt farligt OM hästen skulle fått för sig nåt... Men vad tusan, lite risker måste man väl få ta! ;)

Men man kan väl veta vad som funkar på en själv? Bara man vet vad man är för stjärntecken så... ;)

Kanske det, låter mest som den (som de flesta andra) riktar sig till män (om en feminina sådana) som vill charma kvinnor. Så vad som funkar på mig lär vara irrelevant. :p
Jag har faktiskt ingen aning. :)

Kan utan tvekan skriva under på det...

Undrar vilka som är knäppast. De i högen eller jag som gömt mig på landet för att jag inte vill vara en del av galenskapen? :näsblod

Jag vet vem det blir om jag rådfrågar Buke :lol

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...