Singeltråden

Äsch, med naturlig begåvning kommer man långt, bara nötter pluggar till Tentorna, sånt kan man ju liksom redan!

Min naturliga begåvning verkar inte klara sig i två delkurser bara :3freak Eller så är jag lat där.

Precis. :D
Det är du som är gnällig helt enkelt. Jobbar ju bara lite då och då på sommaren också och har haft det hur glassigt som helst med parasoller och prylar :tungan

Idag ska jag stå ute i vad som ser ut som regn så det blir en rolig dag idag :D Bara det blir fint väder till helgen är jag nöjd :tummenupp

Regn ljuva regn :)

Det regnar verkligen överallt utom här. Vägrar komma hit det där blöta verkar det som.

Det är härligt :) Det kommer nog till dig också ska du se. Det är mycket att vattna :D

Det är härligt :) Det kommer nog till dig också ska du se. Det är mycket att vattna :D

Det gjorde det. :D Trevligt för hästarna, kan de kanske få mat igen snart.

Min semester blir för övrigt kanske inte så lång som jag hade tänkt. Jag har fått ett jobberbjudande. Jäkla folk liksom, så fort jag skaffat mig lite roliga planer så kommer det nån och förstör genom att erbjuda mig ett jobb. :crash

Det va ett himla prat om den där semestern, vem e hen? Ingen jag sett av iaf. Hen verkar väldigt upptagen med alla andra, men verkar väldigt trevlig? :va

Min semester blir för övrigt kanske inte så lång som jag hade tänkt. Jag har fått ett jobberbjudande. Jäkla folk liksom, så fort jag skaffat mig lite roliga planer så kommer det nån och förstör genom att erbjuda mig ett jobb. :crash

Sikna typer...

Du borde hitta på nått sätt och straffa dem..:smasha

Vad handlar det om för ett?

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back