Singeltråden

Jag har inga planer alls. Det tycker jag är skitkul :D

Det är precis så man ska göra, jag har aldrig fattat folk som har planer för varje minut på semestern. Jag tycker det sköna med semestern är att man kan ta dan som den kommer. Jaq ska sitta och plågas en vecka till på kontoret innan jag får semester. :)

Det är precis så man ska göra, jag har aldrig fattat folk som har planer för varje minut på semestern. Jag tycker det sköna med semestern är att man kan ta dan som den kommer. Jaq ska sitta och plågas en vecka till på kontoret innan jag får semester. :)

Det är som när man bara tar en dag ledigt och folk frågar vad man ska göra.
Absolut ingenting :D

Här har det vart solsken hela helgen!
Eller nja, inte igår morse, men så länge jag vart vaken iaf. :hej

Ja, helt fantastiskt väder ju! Mycket positivt med tanke på att de lovat regn i princip hela helgen. :)

I övrigt håller jag just nu med er som anser att man inte ska sova bort livet, då jag sovit sammanlagt 26 timmar de senaste sex nätterna. :tungan Efter att ha sovit tre timmar tre nätter i rad kände man sig sjukt pigg och utvilad efter en natt med sex timmars sömn. :tummenupp Men jag måste ändå säga att det nog finns vissa fördelar med krogar som stänger tidigare än klockan fyra...

Hej hopp alla. :)
Jag slutar om två timmar o det känns som jag jobbat max två timmar redan fast jag varit här sedan sex. I love this.
Snart blir det hem o träna, städa o skruva möbler o sen träna ett pass till innan man stupar i säng. Denna vecka kommer troligen flyga iväg pga min nya tjänst. Wohooooooo. :banana

Här har man varit iväg till Gotland en vecka.. Och vad ser jag när jag kommer tillbaka?
Inte en enda clown i tråden! :4skrika

Jag tar mig för pannan..

Fan, det går dåligt för mig. Jag hade ju så bråttom att hitta sommarragg, men det står helt stilla! Fick iofs ett festivalragg i helgen, bättre än inget. Fast det var inte jag som raggade upp honom, utan tvärtom. Måste fan öva på det där!

Ja, helt fantastiskt väder ju! Mycket positivt med tanke på att de lovat regn i princip hela helgen. :)

I övrigt håller jag just nu med er som anser att man inte ska sova bort livet, då jag sovit sammanlagt 26 timmar de senaste sex nätterna. :tungan Efter att ha sovit tre timmar tre nätter i rad kände man sig sjukt pigg och utvilad efter en natt med sex timmars sömn. :tummenupp Men jag måste ändå säga att det nog finns vissa fördelar med krogar som stänger tidigare än klockan fyra...

Tidigare än fyra, vart fan har du vart? :dummer

Fan, det går dåligt för mig. Jag hade ju så bråttom att hitta sommarragg, men det står helt stilla! Fick iofs ett festivalragg i helgen, bättre än inget. Fast det var inte jag som raggade upp honom, utan tvärtom. Måste fan öva på det där!

Du kan öva på mig om du vill. :D

Du är alltså ute efter ett sommar-ragg? En individ som mellan sina ben har en kärlekstagg? Sådana finnes 118 på ett dussin, men pass på!! För hos många liknar även vid stimulans taggen blott ett överkört russin. :)

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2