Singeltråden

Gomorron, hade det inte varit fredag idag hade jag fan önskat döden på mig själv. Fattar inte hur jag ska orka dagen. Zombie!
Men jag ska sluta klaga för jag vet dom som har det värre.

Gomorron, hade det inte varit fredag idag hade jag fan önskat döden på mig själv. Fattar inte hur jag ska orka dagen. Zombie!
Men jag ska sluta klaga för jag vet dom som har det värre.

Det kommer att gå som en dans, fattar du väl. In med lite kaffe i roten, lite svikthopp och armhävningar så är du igång. Sedan kommer du upp i varv så till den milda grad att el blöjo tvingas hämta dig i eftermiddag och med milt våld slunga din lekamen öfver sin (hjul)axel och medelst mekanisk uppfinning köra dig därifrån. :)

Det kommer att gå som en dans, fattar du väl. In med lite kaffe i roten, lite svikthopp och armhävningar så är du igång. Sedan kommer du upp i varv så till den milda grad att el blöjo tvingas hämta dig i eftermiddag och med milt våld slunga din lekamen öfver sin (hjul)axel och medelst mekanisk uppfinning köra dig därifrån. :)

Såhär menar du då?

http://www.youtube.com/watch?v=PGxeJcgkkH8

Hahaha, in my dreams. :)

Dumma Anna, jag kan inte kika på den på mobilen.

Ingen jävla Ducati :4skrika

Eller ja.. om du inte vill köpa en helt ny uppsättning verktyg för att kunna ta loss nånting ö ht på den dvs... :crash

Du jag har sett Ducatimeck på nära håll o det är som med alla andra hojar...visserligen funkar den fortfarande inte men det gör ju inte Keffe heller. :D

Du jag har sett Ducatimeck på nära håll o det är som med alla andra hojar...

Nej sötis.. Iaf hypermotarden (och förmodligen de andra med enkelsving) är mongo.
Bakhjulsbulten är i storlek 46.. vem har en sån hylsa? Framhjulsbulten är 28.. också en udda storlek..

Vi tog av bakhjulet på en HM förra veckan.. när vi satte på det igen så fungerade inte hastighetsmätaren längre. En sensor (som vi inte ens rört) hade gått sönder. 1200:- för en ny :död

Och varför har du inte lagat Keffe än??! :4skrika

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...