Singeltråden

Jag tänkte inte specifikt på PippiT, jag tänkte mer i allmänhet.

Jag tänker alltid specifikt på Pippan. :)

Fast allvarligt talat så är ju facebook något som "växer" med tiden. Har du just gått med så är det ju typ som en tomtesäck dagen efter julafton. Helt tomt. Det är ju sedan när man efter hand fyller på med innehåll (läs comprendes) som det självspelande pianot tar ton och det börjar ta sig. Det kommer du att märka efter ett tag. Du kan ju börja med att adda "owe örnben" så har du fått en ny leksak i din tomtesäck. :yoparty

Fast allvarligt talat så är ju facebook något som "växer" med tiden. Har du just gått med så är det ju typ som en tomtesäck dagen efter julafton. Helt tomt. Det är ju sedan när man efter hand fyller på med innehåll (läs comprendes) som det självspelande pianot tar ton och det börjar ta sig. Det kommer du att märka efter ett tag. Du kan ju börja med att adda "owe örnben" så har du fått en ny leksak i din tomtesäck. :yoparty

Det verkade vara en kul snubbe så sagt och gjort, jag skickade vänförfrågan.

Facebook växte ganska omgående efter att ha kollat säckpipsvideon. :)

Facebook växte ganska omgående efter att ha kollat säckpipsvideon. :)

Se. Det finns helt klart saker som är värda se som inte syns om man inte är där de visas :hihi

Du verkar ha helt rätt. Jag fick även se bilder på dig, vilket var trevligt. Du har en ganska unik bakgrundsbild eller vad det heter. :)

Det var en diplomatisk och fin beskrivning. :)

johejjo! :)

Baraa jag somm haft midsommarfirandet idag ist?

Och sitter här ivrig och full som en lottovinnande a-lagare? :yoparty:fyllisar

Du verkar ha helt rätt. Jag fick även se bilder på dig, vilket var trevligt. Du har en ganska unik bakgrundsbild eller vad det heter. :)

Att se mig är alltid trevligt :fakta En bakgrundsbild utan bak är bara en grundbild :hihi

Det var en diplomatisk och fin beskrivning. :)

Insinuerar ni att det är något fel på mitt bildmaterial? :7peta
Jag som anstränger mig för att visa mig från min allra bästa sida :gråta

Insinuerar ni att det är något fel på mitt bildmaterial? :7peta

Verkligen inte, my dear. Du är som en välslipad diamant, vars skönhet och värde finns att beskåda i dess samtliga 360 grader. :)

Verkligen inte, my dear. Du är som en välslipad diamant, vars skönhet och värde finns att beskåda i dess samtliga 360 grader. :)

:yoparty Så ska det låta. Sanningen är det enda rätta :hihi

Det kanske är dags för en ny alternativ tråd till hortråden. Kan du tänka dig att sälja dig som Facebookvän? :)

Inte för allt i världen.

Jag vill också vara vän med pippan. :brynad

:rolleyes

Sluuuuuuuuta stalka!!! :4skrika :6surkart

Ja, antagligen. ;) Hur mår du idag?

Själv har jag fruktansvärt ont i nacken och träningsvärk i benen efter midsommaren här. Hårt liv.

Jag har kanske lite för livlig fantasi, men jag fick konstiga bilder i huvudet när jag tänker på hur man får den kombinationen av värk. :D

Jag har kanske lite för livlig fantasi, men jag fick konstiga bilder i huvudet när jag tänker på hur man får den kombinationen av värk. :D

Haha kanske finns några sätt, men i det här fallet var det dansande (och möjligtvis lite volleybollspelande på blött gräs) samt headbangande. :tungan

Jag har aldrig några dumheter för mig. ;)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien