Singeltråden

Grattis till PippiT :banana

Tack. :D

Du jobbade väl i kundtjänsten förut? Var du för frispråkig för att du skulle kunna jobba mot kunder? :D

Jag har jobbat som receptionist, växeltelefonist och med alla kundmail i över sex år. Sammanlagt 8,5 år i företaget.
Jag sökte ny tjänst, jag blev inte förflyttad. Min nuvarande avdelning blev besvikna så det tar jag som en komplimang. Kommer fortfarande jobba gentemot kunder men som en länk mellan kunder och chaufförer mm istället.

Jag har jobbat som receptionist, växeltelefonist och med alla kundmail i över sex år. Sammanlagt 8,5 år i företaget.
Jag sökte ny tjänst, jag blev inte förflyttad. Min nuvarande avdelning blev besvikna så det tar jag som en komplimang. Kommer fortfarande jobba gentemot kunder men som en länk mellan kunder och chaufförer mm istället.

Jag trodde inte att du hade blivit förflyttad, det var ett skämt om det inte framgick av smileyn. :krama

Grattis till den nya tjänsten:tummenupp:banana.
Ograttis till Keffe the never ending story:(

Fan vad jag är less på att va ensam med grabbarna... Även om det inte är lika ofta längre så är det ändå jobbigt när det sker två veckor i följd. :(

Jag tänker bara säga grattis om du fortfarande kan hjälpa mig att leta upp mina borttappade paket!!! :4skrika

Jag hade aktat mig om jag var du. Förmodligen är hon nu i en position där hon kan få dina paket att gå upp i rök utan att ta något som helst ansvar för det.

Jag tänker bara säga grattis om du fortfarande kan hjälpa mig att leta upp mina borttappade paket!!! :4skrika

Sändningsnummer krävs isåfall det vet du... messa dom på FB.

Jag hade aktat mig om jag var du. Förmodligen är hon nu i en position där hon kan få dina paket att gå upp i rök utan att ta något som helst ansvar för det.

Det har jag alltid varit. :D

Min tolkning av Broberg är att han tyckte det var kul att säga att PippiT har makt att få Peters paket* att gå upp i rök.

*Omskrivning av det manliga könsorganet

Jag förstår det :D

Frågan kvarstår om Broberg verkligen har sådan koll på Peters paket.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026