Singeltråden

I Sthlm skulle jag påstå att det är tvärtom... Sjukt praktiskt faktiskt. En tur in till stan i rusningstid tar 1h med bil men 20min med hoj.

Det finna andra saker som ingår i "praktiskt" än att komma fram fort. Ta med sig saker tex är sjukt drygt med en hoj. Åka och handla mat är drygt. Komma hem till folk, svettig och äcklig i ett skinnställ, är drygt. Det är inte lönt att fixa håret eller sminka sig, så man ser ut som ett troll, vilket är drygt.. Ja, du fattar nog.

Det finna andra saker som ingår i "praktiskt" än att komma fram fort. Ta med sig saker tex är sjukt drygt med en hoj. Åka och handla mat är drygt. Komma hem till folk, svettig och äcklig i ett skinnställ, är drygt. Det är inte lönt att fixa håret eller sminka sig, så man ser ut som ett troll, vilket är drygt.. Ja, du fattar nog.

Jag är en rakad kille... Gissa hur mycket av allt det där som faktiskt är ett bekymmer. ;)

Men jag är inte det. Och här i Skåneland tjänar man högt räknat ett par minuter på att kryssa med hojen i stället för att ta bilen. :tungan

Fast Hyosungen är sjukt praktisk att pendla med OCH handla med. Man ser efterbliven ut, men är den som kör billigast på gatan :)

Själv vill jag inte va billig på gatan. :fakta

Ha ha, nu skrev jag tack och lov "kör billigast" på gatan :tungan Fast om 1,5år när kåken är färdigbetald får det vara slutåkt med bettan. Iallafall vintertid. -16 i vintras till jobbet. Då var det inte kul.

Så inte bara billig utan BILLIGAST på gatan. :gnissla :banana

Absolut billigast. En tank i veckan till och från jobbet (85:-ca) 180 spänn i skatt och typ en 500 ing helår i försäkring. Motorvägstrafik möjlig (100km/tim ca) Nackdelen är att man ser efterbliven ut, är utsatt för väder och vind året runt, samt att bilarna är livsfarliga och kör ut framför en då de tror att det är en moppe. :3freak

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!