Singeltråden

Det kanske är fel butiker?

Näpp, en stor del av tiden gick åt till skobutiker och Carlings, så fel var det inte. Jag blir bara väldigt snabbt uttråkad av sånt eftersom jag själv är en sån som går in i en butik, ser jag inte nåt jag vill ha går jag därifrån. Ser jag nåt jag vill ha provar jag det, passar det så köper jag det, annars köper jag det inte och går därifrån. Så fungerar inte de jag var ute och shoppade med. ;)

Höhö, men jag är ju ganska stolt över att vara ärlig egentligen. Mest jobbigt när man ska göra bus o försöka lura någon o ansiktet blir rött o man får myror i kroppen o flackar med blicken. :)

Det ena utesluter inte det andra. Gäller det viktiga saker är det ärlighet som gäller.

Är det nyfikna frågor angående saker folk inte har med att göra ljuger jag glatt :D

Ska folk luras ljuger jag glatt :D

Info till söderländska nötter som vågar vägra FB. På fredag planerar vi att ta en öl eller två eller tre eller ........ på Bishops Arms i Kristianstad. Tid för uppslutning på puben är flytande så om ni känner för att hänga på får ni gärna skicka PM till mig så ska ni få all nödvändig info.

Ni andra kan under kvällen få bilduppdatering på mina tomma ölglas :hihi

Fan, vad jag stör mig på min avatar. Men jag vågar inte byta eftersom en del verkar tycka att det borde vara dödsstraff på avatarbyte.

Fan, vad jag stör mig på min avatar. Men jag vågar inte byta eftersom en del verkar tycka att det borde vara dödsstraff på avatarbyte.

Byt med Broberg. Då är det ju inte ett byte på riktigt :fakta

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...