Singeltråden

Jo jag har lärt mig nu att göra som jag själv vill och inte bara göra saker för att göra andra glada som jag gjort så många ggr.

AHA!!! Du har alltså päls??!! :brynad

Betyder det att man ska vara renrakad där bak :va

Ha ha, läste om en som rakade röven, det skulle tydligen bli oerhörd friktion när man gick. Håren funkar lite som ett lager i arslet.

:näsblod jag kan inte gärna säg emot där. Du är precis lika osmidig :tungan

Är du lika smidig i svängarna så hämtar du upp det snabbt :yoparty

Är en boll smidig?

Ja men självklart, för så fort en tjej har lite självdistans och kan skämta om sig själv så fiskar hon komplimanger.

Lyssna på Pappa nu. Jag tycker kanske inte att du behöver eh, fiska.

Precis som jag alltid misstänkt! :tungan

Det är din plan alltså, sätta mig i din lilla, livsfarliga båt och tvinga mig fiska clowner?! :skrämd

Lyssna på Pappa nu. Jag tycker kanske inte att du behöver eh, fiska.

Nog för att det är trevligt med komplimanger, men jag brukar nog inte fiska efter dem på forum. ;) Sen föredrar jag att höra positiva saker om personligheten än om utseendet, för mig i alla fall. Tycker mest det är intressant att jag som tjej säger att jag är den fula kompisen och direkt tas för att fiska komplimanger, medan två killar svarar att de kan vara mina fula kompisar utan att någon reagerar alls.

Nog för att det är trevligt med komplimanger, men jag brukar nog inte fiska efter dem på forum. ;) Sen föredrar jag att höra positiva saker om personligheten än om utseendet, för mig i alla fall. Tycker mest det är intressant att jag som tjej säger att jag är den fula kompisen och direkt tas för att fiska komplimanger, medan två killar svarar att de kan vara mina fula kompisar utan att någon reagerar alls.

Kräpp, ä du JÄMO eller?

Du har visst bestämt dig för att ta mig på lite väl stort allvar. Jag kan va din fula kompis, eller målsman kanske.. Nå?

Det är din plan alltså, sätta mig i din lilla, livsfarliga båt och tvinga mig fiska clowner?! :skrämd

Fjärilshuset-06.jpg

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...