Singeltråden

Bra balanserat på ytspänningen!

Åh man tackarrrrrr... har jobbat länge på att bräda en skräddare som behöver sex punkter för att fixa giget, o det tycker jag är liiiiite lamt.... Det gäller bara att beräkna rätt J/m²-värde och praktisera lite power yoga så är man hemma... :yoparty:yoparty:yoparty

View attachment 386241

Hästtjejer, håll koll på era hästar!

Det är förjävligt, men jag är mest orolig för de som håller på med hästarna just nu. Med tre allvarliga olyckor i bekantskapskretsen, varav en dödsolycka, en som brutit tre nackkotor och en som precis fått komma hem efter en vecka på sjukhus där hon legat nedsövd, allt inom en månad. Känns helt vansinnigt! Och sjukt läskigt. :(

Väldans vad dött det blev här... Håller på att planera en Stockholmstripp jag! Så då får ni hålla alla clowner instängda.

Punktering på hojen i lördags, sen en hoj som inte ville starta, Idag hände det nått med framvagnen ( styrled eller nått liknande skit) sedan punka på bakdäcket på bilen efter de...

Kom tillslut nyss hem från garaget och hojen fungerar mycket bättre nu iaf.. alltid nått..

Känner att min filosofi självständig-kvinna-kan-själv börjar gå mig på nerverna...:huvet

Sååå jäääävla trött på att skruva.. och kinesers "perfect fit".. men fick ihop skiten till sist! :crash

färdigskruvad.jpg

Sådär såg den väl ut när du skaffade den också? Var det inte onödigt att skruva isär den från första början? :tungan

Den är ganska lik faktiskt, hade inte tid att vänta på nåt special-lackat den här gången.. men all plast på den är bytt.. blir billigare så den dan man glömmer svänga! :gnissla

Och det firar vi med en clown i en låda!

900x900px-LL-cda35498_ClownFinal.jpeg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...