Singeltråden

Skändad? Förbättrad!

Klart jag stod på gillalistan! Men jag bjuder på en bulle i sommar så är all hästskändning glömd sen! :kär

Skändar man en dalahäst, borde minimi boten vara att bjuda på ångbåtskaffe och en hästräka i Torsång! :mattias

Skändar man en dalahäst, borde minimi boten vara att bjuda på ångbåtskaffe och en hästräka i Torsång! :mattias

HELT rätt!!!

hästräka i torsång är fan den godaste åka-hoj-mackan i Sverige :kär:kär.. Får nog bli en vika-torsång-ornäs vända inom en snar framtid..

Last edited:
Visualisera!

Jag har ordnat ljudspåret

:yoparty

BTW! Jag tänker kapa den här tråden och be folket om lite hjälp. Mitt band är med i en tävling om att få en gratis musikvideo producerat till en av våra låtar. Vi är en av de 9 få lyckliga som blivit utvalda att få vara med i tävlingen. Och nu behöver vi folkets röster!
Så kan ni vara snälla och gå in och rösta då vi har (även om det inte syns) stor konkurrens från ett annat band som tydligen ska ha rätt många anhängare på facebook.
Vi heter "2 The Gallows", ni kan rösta en gång om dagen och låten som vi vill göra musikvideo till finns att lyssna på i länken :)

http://www.thetube.se/rosta/?ret=0

:smasha

Ingen ordning på någon här, inte! Inte ett enda inlägg på över tolv timmar!

Vilken tur att jag är tillbaka och kör igång igen, har varit frånvarande eftersom jag haft annat för mig :rolleyes: Skrev tenta imorse.

Tentaångesten suddades bort med ett pass på gymmet senare.

Hoppas alla mår bra :D

:smasha

Ingen ordning på någon här, inte! Inte ett enda inlägg på över tolv timmar!

Vilken tur att jag är tillbaka och kör igång igen, har varit frånvarande eftersom jag haft annat för mig :rolleyes: Skrev tenta imorse.

Tentaångesten suddades bort med ett pass på gymmet senare.

Hoppas alla mår bra :D

Ja vad skulle singeltråden göra utan dig?

Själv meckar jag R1a på jobbet... Eller ja nu har jag lunch.. Men sen blir det det sista och till sist pröva hojen :cdevil

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph