Singeltråden

Vafan, finns det singlar kvar på SH? Trodde ju tråden skulle ha lyckats fixa situationen vid det här laget :tungan

Gör som jag.. Ja la ut en annons på blocket där jag sökte MC handledare.. 2 kvinnor har hittils svarat, båda utan körkort.. De tyckte hojen var snygg och ville lära känna mig :P

Gör som jag.. Ja la ut en annons på blocket där jag sökte MC handledare.. 2 kvinnor har hittils svarat, båda utan körkort.. De tyckte hojen var snygg och ville lära känna mig :P

Haha, så fort de ser mig så flyr de. ;)
Dessutom är jag ju inte singel längre. Hojsäsongen har ju startat!

Jag har sambo.. Så det hjälpte inte mig.. Och bilden jag la ut på blocket var inte det bästa, så en som svara var 48 år gammal och den andra 23, men ändå.. 48???

http://www.blocket.se/vi/39339312.htm

Du får väl guida in 23-åringen hit då. Inte för att så många här åker kromjärn, men det är lite väl mycket killar här för tillfället.

Eller så lämnar jag tråden så börjar det iofs jämna ut sig...

Jaja, den som lever får väl se. :)

man kanske skulle prova en sån annons.
Jag har ju redan körkort men det behöver ju inte dom veta :hihi

Brudar är rovdjur - dom vill strypa sitt byte o känna att dom segrat.

Smyga sig på dom intet ont anande hanarna - typiskt läge när man annonserar efter en jävla brödrost så skall de raggas.

Ger man dom fingret o försöker fly så bazooka de enda som kan rädda en.

Tänk på att de funkar o ragga me fiskemetoden också - presentera sig som ett svårt byte på typ krogen eller ica - välj då t.ex inte icabruds kassa utan ta alltid feta 55 åriga Leffes eller hennes fulare polares.

Man kan ha mycket kul när man lägger upp vobblenr rätt framför en läckerbit - galen gädda sen:hihi

Men de gör jag inte ju. :D Jag försökte ju ragga på pam men hon har bara obehagligheter för sig.
Neeej.. varför tror ni det?? Är världens myspingla privat. Det är bara i jobbet jag sätter dit folk o får min vilja igenom. :glömdet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman