Singeltråden

Jag är inne på dag 2 av egentid :D

Har bakat surdegsbröd på den där burken man köper i affären. Det blev så lyckat att jag ska sätta egen surdeg nästa gång jag handlar, för då ska en burk och ekologiskt rågmjöl införskaffas!

Jag tycker att jag är ett exempel på en drömkvinna. Varför står inte killar i kö för mig? :va

haha xD

Jag tror dina fysiska krav skrämmer bort 99.9% av den manliga befolkningen, mig inräknad. :D

Hm. :va

Fysiska krav? De är ju helt rimliga :rolleyes:

Du kanske inte kokar så bra renköttsoppa? Eller så ser du inte skogen för alla träd.

Jag ska bjuda YipYip på gulaschsoppa på rådjurskött så ska vi se vad han tycker. Jag tror minsann att min soppa på viltkött hade blivit godkänd.
Det måste vara skogen som är felet, jag blir så överväldigad av alla träd :3freak

Jag ska bjuda YipYip på gulaschsoppa på rådjurskött så ska vi se vad han tycker. Jag tror minsann att min soppa på viltkött hade blivit godkänd.
Det måste vara skogen som är felet, jag blir så överväldigad av alla träd :3freak

Ja, det är ju ett steg på vägen. Skillnad på Gulasch och renköttsoppa dock. Men som övning funkar det säkert.

Kom att tänka på en grej dock.
Surdegsbröd tilltalar nog mest såna grabbar som helst bakar dem själv. Prova bullar också.

Jepp post traumatic syndrome efter att Pippit o Blöjan gänga sig tror jag... men nu blev det så still att kanske de gamle vågar sig tillbaka, Pamsan, Money, Ziiip, Swish osv? :)

Vad skönt att inte hamna i den listan med namn, utan bara kanske i "och så vidare". Det måste betyda att jag verkar ha ett liv utanför SH. :tungan

Ja, det är ju ett steg på vägen. Skillnad på Gulasch och renköttsoppa dock. Men som övning funkar det säkert.

Kom att tänka på en grej dock.
Surdegsbröd tilltalar nog mest såna grabbar som helst bakar dem själv. Prova bullar också.

Renköttsoppa kan jag säkerligen tillaga, svårigheten i det här fallet är bara att jag inte har renkött.

Jag är bra på att baka bullar, jag har till och med mammas hemliga recept :fakta Och att bjuda på dem (till skillnad från Jävla Peter).

Jag är inne på dag 2 av egentid :D

Har bakat surdegsbröd på den där burken man köper i affären. Det blev så lyckat att jag ska sätta egen surdeg nästa gång jag handlar, för då ska en burk och ekologiskt rågmjöl införskaffas!

Jag tycker att jag är ett exempel på en drömkvinna. Varför står inte killar i kö för mig? :va

För att du ungefär tusen gånger sagt att du VILL vara singel? :7peta

Hujj, vart ut på fjäskmiddag med en leverantör från jobbet ikväll.

Sisådär faktiskt, mycket gamla gråa människor utan humor & inget riktigt affärande heller. :/

Roligast var det nog att flörta med servitrisen. :slicka (ja, jag vet, stackars människa....)

Hujj, vart ut på fjäskmiddag med en leverantör från jobbet ikväll.

Sisådär faktiskt, mycket gamla gråa människor utan humor & inget riktigt affärande heller. :/

Roligast var det nog att flörta med servitrisen. :slicka (ja, jag vet, stackars människa....)

Använde du denna gest :slicka när du flörtade?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka