Singeltråden

Sedär :D härligt ^^

12 åring på en räjsväxlad 125:a :tummenupp

Bättre folk än RRBenny och Kamikaze Kid får man leta efter! :kär De är helt underbara! Hade en helt fantasktisk dag på Åsen.

Btw: Bennys dotter körde en bra kombo: egen 125:a OCH egen ponny!

Last edited:
Jag läste en av kommentarerna nedanför där en kille skriver att han känner många män som TROR att de vill ha sex jämt.
Kan inte annat än hålla med, många killar säger att de aldrig skulle säga nej och att de ALLTID vill men det stämmer inte när de väl får den chansen. :D Men jag håller med om en sak i artikeln och det är att ju mer sex man har desto mer vill man ha. Man får helt enkelt mersmak.
Men jag pratar inte om ligga runt sex nu utan förhållandesex. Liggaruntsex ger mig inte mersmak för fem öre. Det är snarare avtändande. :D

Håller med dig. Liggaruntsex är trist - finns för många viktiga bitar som saknas, som däremot finns i ett förhållande - så jag ligger inte runt. :fakta

Det är nog en seglivad myt, att killen alltid ska vara redo! Vet inte säkert, men antar att startsträckan för att en kille ska bli sugen kanske är lite, lite kortare än för en tjej, men det betyder inte att man som kille alltid vill och kan. Dock verkar det viktigt för killar att signalera det utåt, att så fort en tjej knäpper med fingrarna, då jäklar i det är man redo att köra på! Har väl något med manlighet att göra misstänker jag.

Det värsta är ändå att tjejer fått höra det så många gånger att de verkar tro på det. :3freak

För övrigt har du helt rätt! :tummenupp

Håller med dig. Liggaruntsex är trist - finns för många viktiga bitar som saknas, som däremot finns i ett förhållande - så jag ligger inte runt. :fakta

Det är nog en seglivad myt, att killen alltid ska vara redo! Vet inte säkert, men antar att startsträckan för att en kille ska bli sugen kanske är lite, lite kortare än för en tjej, men det betyder inte att man som kille alltid vill och kan. Dock verkar det viktigt för killar att signalera det utåt, att så fort en tjej knäpper med fingrarna, då jäklar i det är man redo att köra på! Har väl något med manlighet att göra misstänker jag.

Det värsta är ändå att tjejer fått höra det så många gånger att de verkar tro på det. :3freak

För övrigt har du helt rätt! :tummenupp

Startsträckan för tjejer är nog väldigt olika. Jag tror nog att min fett heta ninja skulle kunna knäppa med fingrarna när som o jag e redo. :D

Någon som vill köpa en kort värmlänning? Hon är till salu just nu! :4skrika

Städar hon så kan jag ta'na. :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul