Singeltråden

Så svårt att visa på sig själv. :crash

Ehum... tror jag... :3freak

Är det inte då man tar det stadiga taget om nacken, lyfter upp henne och säger att hon får ta det lite försiktigare och dregla mindre? :glömdet

Varför är man singel :va
För att man ställer fel frågor?

Är man otrevlig? Ful? För fet? Luktar illa? Har för stora fötter?
Otrevligt bordsskick? För snäll? För dum? För tafatt? För på? För av?

Eller är man bara för feg? :rolleyes:

Eller samtliga ovansående? :va

Hade ni sex innan hon lagade mat? :D

Ååå nej sådan luring går jag inte på. Om jag då presterar sjukt bra men får dålig mat efter. Då blir man ju deprimerad och inser vilken energi man förlorat. När man likväl kunde gå till pizzerian och sparat på krafterna.

:)

Handlar om att ge och ta. Får jag kass mat så presterar jag kasst i sängen. Hittills har jag inte fått bra mat.

Lite hönan och ägget... Vilket kom först? Kass mat eller din prestation i sängen? Är du kass i sängen får du kanske inte bra mat? ;)

Edit: Här går det undan. Skriver, blir bortkallad till en kollega för att diskutera en grej, kommer tillbaka, klickar skicka, så var man inte först längre. :hihi

Last edited:
Lite hönan och ägget... Vilket kom först? Kass mat eller din prestation i sängen? Är du kass i sängen får du kanske inte bra mat? ;)

Haha ;). Om jag blir bjuden på mat så brukar jag inte ligga innan. För att kvalitetssäkra maten. Fast de kanske var därför jag fick jättedålig mat under lång tid av ett ex. Faaaan

Eller så har man sex medans frugan lagar mat ;) Min fru lagar dock bra mat så jag behöver inte vara kass i sängen *s*

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT