Singeltråden

hahahaahah......om han har simhud mellan fötterna är det ingen landsköldpadda. hahaah....:tungan

Harry padda har klor och är så lyckligt lottad att han springer runt helt fritt i villan, den lille bortskämde fan. Det vill säga tills det blir runt 10grader nattetid, då åker han ut i trädgården. Men ingen simhud någonstans, tack och lov. :rolleyes:

Haha åldern går emot oss. Jag som inte ens är 30.

Aj, aj aj, du har mååånga år med barn framför dig. De flesta tjejer numera ynglar ju inte av sig förrän runt 30. Lycka till :crash

Haha åldern går emot oss. Jag som inte ens är 30.

Och money jag är positivt, jag har negativa laster själv =). Men jag har inte unge häst eller något annat som låser upp livet.
De var bara de lasterna som förstört en del :D
Nä imorgon ska jag vara positiv och köra en drysen och ragga i butik.

För många är hoj en jävligt stor lass, som både kostar och tar mycket tid. ;)

Jag köpte min kärlek för pengar,
för mig var ej annan att få,
sjung vackert, I skorrande strängar,
sjung vackert om kärlek ändå.

Den drömmen, som aldrig besannats,
som dröm var den vacker att få,
för den, som ur Eden förbannats,
är Eden ett Eden ändå.

Bifogat

• facebookflickvän.jpg
    facebookflickvän.jpg
    92.9 KB · Visningar: 161
Aj, aj aj, du har mååånga år med barn framför dig. De flesta tjejer numera ynglar ju inte av sig förrän runt 30. Lycka till :crash

De är nya tider. Nu är de ända ner i 19 års åldern. Man får verkligen vara på sin vakt. En bekant dejta en som inte tala om att hon hade unge :D Han hatar barn, så han fick en häftig överaskning.

Positiviteten flödar!!! :banana

Allt ni skriver om brudar med häst/barn/puckon/osv osv kan man omvända till precis samma visa med killar! Lägg ner gnället och berätta lite positivt istället. Det är alldeles alldeles strax vår, många har redan plockat ut sin bettan/malin/älskaren/osv osv. Nu fattas bara några extra plusgrader sen är allt perfekt! :tummenupp

Ser fram emot en härlig vår o sommar med massa solbruna killar på sina heta hojar!!! :krama:tuttar:banana:crash

Detta är ju singeltråden, här har vi inga positiva erfarenheter! :fakta :dummer

Här är det ju is & nysnö. :gråta

Jag köpte min kärlek för pengar,
för mig var ej annan att få,
sjung vackert, I skorrande strängar,
sjung vackert om kärlek ändå.

Den drömmen, som aldrig besannats,
som dröm var den vacker att få,
för den, som ur Eden förbannats,
är Eden ett Eden ändå.

Näpp, det är ute med männskligheten. :glömdet

Fast "Skick - nästan ny" var lite kuligt. :näsblod

Puuuuhhh.....nu har ja skruvat ihop en stor jävla hylla + lagat mat samtidigt! :klappamigsjälvpåaxeln :tungan :D :D

Bara jag som kan uppskatta att kvinnan man dejtar har barn eller vill ha. Då vet man direkt att det är någon som vet vad hon vill. Tjejer som inte vet vad dom vill behöver inte göra besvär med mej.
Lättast då är att söka sig runt en +30år, trots att det kan finnas några guldkorn ner mot 25.
Men kravet är, hon ska veta vad hon vill. Barn eller ej.
Sen att ta hand om andras är inget problem, men både barnen och mamman måste veta att jag är inte pappa. Hobby pappa kan jag vara men inte mer på andras barn. Betala för barnet bekommer inte mej, jag har råd. Gör det mamman lycklig så betyder det att vårt förhållande är lyckligt och på lycka finns ingen prislapp.

Bara jag som kan uppskatta att kvinnan man dejtar har barn eller vill ha. Då vet man direkt att det är någon som vet vad hon vill. Tjejer som inte vet vad dom vill behöver inte göra besvär med mej.
Lättast då är att söka sig runt en +30år, trots att det kan finnas några guldkorn ner mot 25.
Men kravet är, hon ska veta vad hon vill. Barn eller ej.
Sen att ta hand om andras är inget problem, men både barnen och mamman måste veta att jag är inte pappa. Hobby pappa kan jag vara men inte mer på andras barn. Betala för barnet bekommer inte mej, jag har råd. Gör det mamman lycklig så betyder det att vårt förhållande är lyckligt och på lycka finns ingen prislapp.

Du verkar ju vara nån slags svärmorsdröm :) Det blir nog bra för dig, men passa dig bara så du inte blir blåst och utnyttjad.

Du verkar ju vara nån slags svärmorsdröm :) Det blir nog bra för dig, men passa dig bara så du inte blir blåst och utnyttjad.

Jo svärmorsdröm är man. Men man hoppas ju på tjejdröm.

Utnyttjad blir jag rätt ofta, riktigt blåst har jag aldrig blivit, jag är inte dum. Är man som mej och tror gott om alla människor så är det en smäll man får ta. Det har ju visat sig gång på gång att alla är inte genuint snälla. Finns faktiskt riktigt elaka människor där ute.
Min stora nackdel i livet är att jag litar på människor. Det är även min största fördel.

Nyheter
Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

Back