Singeltråden

Men egentligen blir det ju klockan två som jag säger. Om man ställer om klockan när den blir tolv. Så blir ju klockan ett. Sen blir det ju automatiskt två.

För efter ett kommer ju två. :banana

Nae du ställer om klockan till tre när klockan visar ett. :klappapåhuvetigen

Vadå? Kommer inte du samtidigt som mig eller? :va

Tyvärr så hoppar jag över att komma inatt. Jag har redan ställt om klockan och jag tänkte bege mig till bingen och slockna för de är tyst i huset denna fagra natt.
Sen ska jag bjuda min farbror på frukost imorgon innan han kör hem till Yttermalung =) Så vore bra om jag vakna i tid .

Så kom försiktigt så tar vi igen detta nästa natt jag lovar.

FAN JAg ställde om klockorna manuellt. Ändå går jag upp 1 timme för tidigt och ska iväg och handla frukost till gäster. Tjo fan för de ville nog gärna att jag kom vid halv 8.

FAN JAg ställde om klockorna manuellt. Ändå går jag upp 1 timme för tidigt och ska iväg och handla frukost till gäster. Tjo fan för de ville nog gärna att jag kom vid halv 8.

Nu fattar inte jag :va Du ställde fram klockan, men gick ändå upp för tidigt. Ställde den om sig själv också efter att du ställt om den då?

Hoppas det blev en trevlig frukost :)

Puss på dig.
Nu fattar inte jag :va Du ställde fram klockan, men gick ändå upp för tidigt. Ställde den om sig själv också efter att du ställt om den då?

Hoppas det blev en trevlig frukost :)

Haha ja jag ställde fram klockan 1 timme på iphonen men glömde ändra automatiskt så
Den ändra 1 timme till fram så de blev att jag gick upp tidigare haha :) men mer av dagen men affären var stängd då.
Ja de blev frallor och skinka/ost :)
Hade du de kul igår?

Men egentligen blir det ju klockan två som jag säger. Om man ställer om klockan när den blir tolv. Så blir ju klockan ett. Sen blir det ju automatiskt två.

För efter ett kommer ju två. :banana

Nae du ställer om klockan till tre när klockan visar ett. :klappapåhuvetigen

Ni två är ju helt :banana

nu är klockan 10:11 så alla vet :fakta

Nyheter
Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

Back