Singeltråden

Blir ett riktigt plågsamt år i år. Bokat fyra sittningar hos tatueraren, första gadden blir 5 april. Sen påbörjas stora projektet i oktober. Kommer bli så jävla najs! :)

Igår bokade jag resa till Dubai, åker 27 april. Sååååå jäkla gott det ska bli med sol och värme. :kär Kommer man hem lagom till att det börjar bli varmt i Sverige med. :) :tummenupp

är inte alls avis

Wohooo singelforum! Hur har jag lyckats missa detta :va

Av att dömma av hur många sidor denna tråden är på har det antingen totalt spårat ut eller är bara ett simpet A kort det perfekta receptet för förevigt singel :crash

Fast man kan väl ändå inte vara ensam om att vara Frusen, singel och sexuellt ursvulten denna vintern :rolleyes:

Av att dömma av hur många sidor denna tråden är på har det antingen totalt spårat ut eller är bara ett simpet A kort det perfekta receptet för förevigt singel :crash

Fast man kan väl ändå inte vara ensam om att vara Frusen, singel och sexuellt ursvulten denna vintern :rolleyes:

levt bakom en sten? nej skämt och sido :hej och välkommen till galningarnas forum.
Spårat? X antal ggr. Om tråden gett resultat? haha av alla dess former, ja.. om inte annat så är vi jävligt trevliga:) (och otrevliga.).. Bara att haka på:banana

Tråden funkar. :rolleyes:

:glömdet

levt bakom en sten? nej skämt och sido :hej och välkommen till galningarnas forum.
Spårat? X antal ggr. Om tråden gett resultat? haha av alla dess former, ja.. om inte annat så är vi jävligt trevliga:) (och otrevliga.).. Bara att haka på:banana

Bara X antal gånger? Jag skulle tippa på XXXXXX gånger :brinnerup

Det var en riktigt rolig kväll igår :banana

Strippstången inne på klubben, jag lyckades få Swish att göra några moves på den :yoparty

Tack alla inblandade :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...