Singeltråden

Hur lyckades du se hennes häck över disken när du satt ner? :va

För övrigt kommer du får försörja henne om det blir något, hon jobbar på McD!

Jag var ju framme och beställde först också... Hon behövde sträcka sig för att nå någonting. Vet inte vad dock mina ögon var lite nere :crash

Jaha, är det verkligen någon som ska på den här vårfesten i helgen? Verkar som om ingen är singel mer än mig. :gnissla

det är ju vinter..hur kan man ha vårfest då :va

hahaha ironiskt att det ska snöa som fan i morgon, lagom vitt till lördag då det ska vara Vårfest. :hihi Inte mitt påhitt men förstår tanke då det brukar normalt vara rätt varmt i slutet på mars här. :D

hahaha ironiskt att det ska snöa som fan i morgon, lagom vitt till lördag då det ska vara Vårfest. :hihi Inte mitt påhitt men förstår tanke då det brukar normalt vara rätt varmt i slutet på mars här. :D

haha ironi va ordet.. okej så festen är söder om söders söder?

Trodde du ju inte förra gången heller.
Dags för lite självförtroende?

Fast det gick med nöd och näppe förra gången, så det var befogad oro. Och denna gången kan jag verkligen ingenting. 4 stycken i klassen har fått tag i boken, jag kom åt den på nätet först igår, och tentan är som sagt på torsdag. Vi har haft inställda föreläsningar, och boken är på engelska, precis som föreläsningarna, och tentan måste skrivas på svenska. Kan man uttrycket på engelska får man inga poäng för det, och jag suger fan på engelska... Speciellt engelska med en jäkla massa termer inblandad.

mhe påhopp...inte ja som kom på´t

va är det för nå festivitet?

En bunt hojfolk och deras hangaround i form av tokiga hästbrudar. Sen att hojfolket även är hästfolket och hästfolket är hojfolket grubblar vi inte över. :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul