Singeltråden

Nej fy fan, jag vill helst ha 18 grader för att köra.. :tungan Eller iaf 12!

Ja, och idag var han taggad som fan, så idag blev det lite extra bångstyrigt. Men det är roligt. Även om mina muskler som fått vila i en månad nu inte tycker det. :)

Kan tänka mig att det är kul. :) Det händer emellanåt att jag blir lite sugen på att gränsla en såndär havremoppe faktiskt, men det hinner oftast gå över innan tillfälle ges.
Äsch då, det var 5+ här idag, fullt körbart.
Jag körde hem hojen från föräldrarna igår, 25 mil i 5-8 plusgrader. :D Det var faktiskt lite drygt.

Kan tänka mig att det är kul. :) Det händer emellanåt att jag blir lite sugen på att gränsla en såndär havremoppe faktiskt, men det hinner oftast gå över innan tillfälle ges.
Äsch då, det var 5+ här idag, fullt körbart.
Jag körde hem hojen från föräldrarna igår, 25 mil i 5-8 plusgrader. :D Det var faktiskt lite drygt.

5 grader är på tok för kallt!

Ja, det är roligt. :) Speciellt när hästen tycker det är så kul att han hoppar rundor och piper av glädje. :tungan

Jag startade ju upp hojen idag. Jag var på vippen att ta ut den en sväng, men det stod trädgårdsmöbler ivägen. Tur jag inte orkade flytta dom. :D

Det är väl iofs inte helt konstigt om Swishs lår (Eller för den delen resten av henne) får igång en diskussion. Hon ser ju alldeles oförskämt bra ut. :D

Men hästar!
Jag måste fan ta och rida lite nån gång snart. Lär ju kännas helt sanslöst ovant och lätt obekvämt.

Det är väl iofs inte helt konstigt om Swishs lår (Eller för den delen resten av henne) får igång en diskussion. Hon ser ju alldeles oförskämt bra ut. :D

Men hästar!
Jag måste fan ta och rida lite nån gång snart. Lär ju kännas helt sanslöst ovant och lätt obekvämt.

Jag är livrädd för såna djur. Behöver nog terapi eller nåt. Har svårt att lita på djur som är större än mig själv.

Se vad kul man kan ha en hel helg, utan någe fruntimmers inblandning över huvudtaget. :)

409146_256489881098524_100002125413514_580504_1635169104_n.jpg

Men hästar!

Haha, du får anmäla dig på en ridskola! ;)

Slowroller: Varför? Vad tror du de ska göra med dig? Det är inga rovdjur! :)

Ricken: Ser sjukt roligt ut! :)

Har du verkligen fobi då? Jag menar, är det så illa? Jag har araknofobi (spindelfobi), och tuppar jag inte av, så tappar jag iaf fattningen fullkomligt. Står och skakar okontrollerat och bölar hysteriskt. :tungan

Snälla pojkar får inga flickor.

:7peta

Och bad boys får inte några varaktiga förhållanden.
Så antingen får man :ligga eller så blir det ett förhållande helt plötsligt när damen lekt av sig med bad boys och vill slå ner lite bopålar. :D

Jag är livrädd för såna djur. Behöver nog terapi eller nåt. Har svårt att lita på djur som är större än mig själv.

Bara att börja äta massa mcdonaldskäk. :D

Haha, du får anmäla dig på en ridskola! ;)

Haha, jag har så jävla mycket jag ska göra nu att jag inte riktigt vet vilket det blir.

Har du verkligen fobi då? Jag menar, är det så illa? Jag har araknofobi (spindelfobi), och tuppar jag inte av, så tappar jag iaf fattningen fullkomligt. Står och skakar okontrollerat och bölar hysteriskt. :tungan

Nej det är det inte. Jag tycker de är jättefina att titta på på avstånd, men känner mig väldigt otrygg när dom e nära utan ett staket eller liknande emellan.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra