Singeltråden

Njaej... Jag har bara sett en, faktiskt. Eller ja, jag trodde det en kort sväng i alla fall... :rodnar Var i somras, ute och red och ser vad jag först trodde var en vit häst ute i skogen och börjar fundera på om den rymt eller sådär... Sen ser jag att den har horn och för en halv sekund hinner jag tänka "Vad i helvete... En enhörning?!" innan jag insåg att det i själva verket var en vit älg... :glömdet

Jag kan säga att jag spenderade resten av den ridturen med att fundera på om jag skulle ringa psyket direkt jag kom hem...

Men vadå.. då är det alltså du som har dålig verklighetsuppfattning..?
Då blir ju allt bara ännu mer konstigt. Eftersom Foccan tidigare idag kröp till korset och skrev att dejten var bra,.. men nu har du som först tyckte att det var så bra plötsligt dålig verklighetsuppfattning?
:va

Jag anar enhörnade clowner i mossen. Jag återkommer sen, måste bara messa PippiT att fallet är återöppnat :crash

(psyket skulle vi alla behöva en sväng på) :tungan

Men vadå.. då är det alltså du som har dålig verklighetsuppfattning..?
Då blir ju allt bara ännu mer konstigt. Eftersom Foccan tidigare idag kröp till korset och skrev att dejten var bra,.. men nu har du som först tyckte att det var så bra plötsligt dålig verklighetsuppfattning?
:va

Jag anar enhörnade clowner i mossen. Jag återkommer sen, måste bara messa PippiT att fallet är återöppnat :crash

(psyket skulle vi alla behöva en sväng på) :tungan

Enhörnade clowner är de värsta... Lycka till!

Back