Singeltråden

Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Inte haft tid att hänga med här.. Fullt upp med flyttar och shopping (köpt ett halvt hem goddamnit). Sov första natten i mitt nya EGNA hem igår, nice!

vad är det som händer den 23e? Sett datumet tusen gånger nu men har ingen aning om vad ni tjötar om.

Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Inte haft tid att hänga med här.. Fullt upp med flyttar och shopping (köpt ett halvt hem goddamnit). Sov första natten i mitt nya EGNA hem igår, nice!

vad är det som händer den 23e? Sett datumet tusen gånger nu men har ingen aning om vad ni tjötar om.

Det e lite party i Helsingborg. :fyllisar :banana :rock

Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Skrev du inte för någon vecka sedan att du skulle flytta till Linkeboda? Då borde du uppdatera Ort: i infon som syns i kanten.

Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Eget hem e de bästa :yoparty

Den 23.e e de dags att lära känna alla konstiga individer :fyllisar :banana :banana
Dom måste bara orka ta sig till Helsingborg.

:Bugar :clown

Vem bjuder på husrum, :fika och bakispizza om jag orkar ta mig till Hbg?

Eftersom Clownen är värd och känner till omgivningarna förväntar man sig att han bör kunna ordna det mesta.
Bushido vill gärna skeda så många som möjligt om du vill ha lite kroppsvärme :rolleyes:

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!