Singeltråden

Happy Valentino Day!! :kär

Nä det är ingen glad alla hjärtans dag. Skrev i "idag är jag ledsen" tråden

"Idag är jag lite nedstämd för att jag sitter ensam på allahjärtans dag.
En dag som tidigare inte varit så speciell för mej utan något jag faktiskt tagit för givet i så många år. Utan att reflektera över att denna dag faktiskt betyder något.
Första 14 Feb som jag suttit själv på många år. "

Nästa år ska jag tillbringa största delen av vintertiden i Thailand... Där kan man köpa kärlek... har jag hört :crash

Nästa år ska jag tillbringa största delen av vintertiden i Thailand... Där kan man köpa kärlek... har jag hört :crash

Happy ending, fuki fuki me so horny?:D

Akta så att det inte är en ladyboy du får tag i bara...:näsblod :D

åk till thailand ,, där börjar vi odla tonfisk ,, eftersom jag kom på ideen ska jag ha en årlig summa
eller vd-post :)

Happy ending, fuki fuki me so horny?:D

Akta så att det inte är en ladyboy du får tag i bara...:näsblod :D

Nåja, skulle inte villja tjöpa kärlek i bankok ändå, även om det skulle vara en tvättäkta kvinna, känns som om risken ändå är rätt stor att man kommer hem med nån infektion man gärna velat vara utan. :gnissla

Näe, känns både säkrare och enklare (även billigare!) att släppa till åt nån stackars desperat tjockis hemma i obyggden istället. Om det nu krisar såpass.

Jäkla tjat om Thailand! Finns trevligare ställen!

Garaget, tex. :)

Idag när jag kom hem så tog jag in posten som vanligt. DÄR i min brevlåda låg det ett kuvert. Första tanke var att det var felskickat, men namn och adress stämde, det var till mej!
Öppnade det försiktigt och fann att i kuvertet låg ett kort.
Ett kort med ljuvliga ord skrivna på, jag blev alldeles rörd över dom väl valda orden. :kär
Alla hjärtans dag blev bra mycket bättre än vad jag kunde tro efter detta. Denna dag hävde upp gårdagen till en väldigt bra dag.

Det finns visst hopp! Även en tråkig dag kan ta en snabb vändning.

Idag när jag kom hem så tog jag in posten som vanligt. DÄR i min brevlåda låg det ett kuvert. Första tanke var att det var felskickat, men namn och adress stämde, det var till mej!
Öppnade det försiktigt och fann att i kuvertet låg ett kort.
Ett kort med ljuvliga ord skrivna på, jag blev alldeles rörd över dom väl valda orden. :kär
Alla hjärtans dag blev bra mycket bättre än vad jag kunde tro efter detta. Denna dag hävde upp gårdagen till en väldigt bra dag.

Det finns visst hopp! Även en tråkig dag kan ta en snabb vändning.
Hemlig avsändare tills vidare? :)

Hemlig avsändare tills vidare? :)

Självklart är det så. Jag är född gentleman.

Men det kan ju lika gärna varit från min syster... Jag skickade ju en reäl blomsterbukett till henne. Hon betyder mycket för mej.

Nu var det ju att jag var olycklig i går och blev så lycklig idag jag ville berätta. Och att ett litet kort kan förändra så mycket.
Jag är visst känslig när jag är ensam. När jag var sambo så kände jag mej aldrig ensam, trots att vi var ifrån varandra mycket på slutet.

Last edited:
Självklart är det så. Jag är född gentleman.

Men det kan ju lika gärna varit från min syster... Jag skickade ju en reäl blomsterbukett till henne. Hon betyder mycket för mej.

Nu var det ju att jag var olycklig i går och blev så lycklig idag jag ville berätta. Och att ett litet kort kan förändra så mycket.
Jag är visst känslig när jag är ensam. När jag var sambo så kände jag mej aldrig ensam, trots att vi var ifrån varandra mycket på slutet.

Det känns bra att veta att nån tänker på en när man känner sig ensam. Jag och exet har ju inte flyttat isär än, men jag känner mig väldigt ensam ibland. Då blir man glad av ett sms eller liknande. :)

Då var det fredag igen. Utan mys. Men snart har jag tid att mysa. Det är bara att ta kölapp. :rofl

Vågar du inte ta hem fjällorna till perstorp ?? =) Om du nu är fri man jag menar du har ju behoven. Där är säkert nån grann tös ute och går som du kan ragga upp. Måste nog säga att perstorp är nog en av de sämsta orterna jag jobbat i :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti