Singeltråden

FREDAGS FRÄCKIS!!!

Det gamla paret skulle ha sex, men gubben hade svårt att få in den. Till slut gick han ut i hallen och hämtade ett litet skohorn som han lade den skrynkliga manslemmen på och förde in den försiktigt.
Då säger den ena äggstocken till den andra:
- Nu är det nog sista gången, för nu kommer den fan in på bår!

FREDAGS FRÄCKIS!!!

Det gamla paret skulle ha sex, men gubben hade svårt att få in den. Till slut gick han ut i hallen och hämtade ett litet skohorn som han lade den skrynkliga manslemmen på och förde in den försiktigt.
Då säger den ena äggstocken till den andra:
- Nu är det nog sista gången, för nu kommer den fan in på bår!

:rofl :rofl :rofl

Jag är ingen bäbis :4skrika

Min mamma ljuger inte :mad

Jag är en av fyra systrar och min mamma säger att jag var den enda ängeln i högen o hon ljuger INTE!!!! :4skrika

Sa inte att du vart en bäbis. Menade att "alla" mammor säger att bäjisar är söta, det är dom inte.. Det håller även min mamma med om och jag kan ta den smällen:) Det blev bättre med tiden :hihi

En på fyra alltså.. Tjaa, bättre än inget iaf:rolleyes:

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jag är stympad!
Skulle toppa håret och nu är det fan 1 dm kortare och jag skulle platsa i Desperata Hemmafruar med den här jävla tönt-frissan. Nu kommer ju folk tro att jag är snäll när de ser mig. INTE bra, då måste jag överkompensera för att skrämmas.
Ihh, känner redan hur fantom-smärtorna kryper sig på... :4skrika:4skrika:4skrika:4skrika:4skrika

Tjerringen:

Biiiiiild!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jag är stympad!
Skulle toppa håret och nu är det fan 1 dm kortare och jag skulle platsa i Desperata Hemmafruar med den här jävla tönt-frissan. Nu kommer ju folk tro att jag är snäll när de ser mig. INTE bra, då måste jag överkompensera för att skrämmas.
Ihh, känner redan hur fantom-smärtorna kryper sig på... :4skrika:4skrika:4skrika:4skrika:4skrika

Pic or it didn't happen heter det Blöjan :4skrika

Bara för det är alla vackra damers dag idag så bjuder jag på lite medlidande! :krama
Det är som värst när man är sjuk OCH rastlös!

:krama Tack. Jag ska vårda det ömt :)

Ja. Att de låter en vara eller hittar på något så man lyfter såpass att man kan säga åt sig själv: sluta grina :mad:

Precis :) Oftast e de helt tosigt folk, men vad gör väl det när man ändå inte passar i mallen?
Jag har ingen diagnos. Jag är bara inte som man ska.
Det kräver en del av mitt umgänge, men de hänger kvar :näsblod

:yoparty

Back