Singeltråden

Hahaha, det tragiska är att jag aldrig kommer rädda livet på någon som sover eftersom jag inte hör. Lägger till "Lider EJ av sömnapné" på min kravlista nu :glömdet

Jag kan trösta dej med att jag aldrig någonsin skulle märka om någon jämte mej slutar andas heller eftersom jag nästan alltid sover som en stock.

Apropå att komma ihåg sina drömmar så minns jag nästan aldrig mina. Sist var nog nåt halvår sen när jag av någon märkligt anledning drömde på norska :P

Och när jag var liten hade jag alltid samma mardröm och den minns jag fortfarande :gråta

Mitt ex däremot kom i princip alltid ihåg sina...och jag fick ibland skit för saker jag gjorde i hennes drömmar :va

OK, märkligt... Förstår det, jag har svårt nog att få läkarna att ta mina skador på allvar...
Vilken jäkla genialisk diagnos då... :huvet :D man blir lite trött...:hihi

Visst är det? ;) Så jag brukar undvika läkare nu för tiden. Det enda jag märkt är okej att åka in för är olyckor med häst inblandat, då jävlar går det undan, även om man själv tycker att man kan ligga på soffan några timmar och vila bort smärtan... :tungan

Visst är det? ;) Så jag brukar undvika läkare nu för tiden. Det enda jag märkt är okej att åka in för är olyckor med häst inblandat, då jävlar går det undan, även om man själv tycker att man kan ligga på soffan några timmar och vila bort smärtan... :tungan
Jo, jag med... Spenderade ju ganska nyligen fem timmar på akuten. När man äntligen fick träffa doktorn tittade han på en ett par sekunder och konstaterade sen att sånt här gör man inget åt. Tack för den... Det är inte lönt, får sluta åka till doktorn i tv ksamma fall och bara åka in för typ benbrott och liknande...

Jo, jag med... Spenderade ju ganska nyligen fem timmar på akuten. När man äntligen fick träffa doktorn tittade han på en ett par sekunder och konstaterade sen att sånt här gör man inget åt. Tack för den... Det är inte lönt, får sluta åka till doktorn i tv ksamma fall och bara åka in för typ benbrott och liknande...

Du får börja göra som jag, ringa innan och kolla om du borde åka in eller inte! :tummenupp

tumblr_m0ddzxTU1f1rq21swo1_250.gif

:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma