Singeltråden

Förlåt, men jag är krasslig och vart så sjukt trött :gråta
Jag hoppas kunna prestera bättre ikväll. Det viktigaste är ju att clownen är glad. Visst var det så? :3freak

:Bugar :clown

Nu ska jag ut och se om jag kan få fart på elen till hagen. Snälla. Håll tumme för att häst lagom att grilla på spett är i hagen när jag kommer hem. :tummenupp
Det finns många sätt att hålla clownen glad på. :brynad

Herregud, jag är så sjuuuukt trött idag, fattar inte ens varför. Kan knappt hålla ögonen öppna. Det är sol ute, jag har tagit mig sovmorgon, och i vanlig ordning sovit som en klubbad säl, så varför är jag inte pigg? :va

Nae fett het Ninja, inte en fet Ninja o nej det får inte bli för mycket av det goda. ;) Men det stämmer, jag är den lilla skeden. :D

Våt dröm? :D

Haha nästan rätt:hihi

Nu läste jag att du hade en våt dröm, "vart jag med?"
Sen såg ja att du inte hade skrivit ut det själv. Men jag vart säkert med på ett hörn:krama

Oops. Vilka sura miner det blev hos äldre kollegor på lunchen. Jag frågade om ngn visste en hissfirma som behöver duktigt folk.
-är det någon hissgubbe?
Nej,en mekaniker svarar jag.
- kan han ngt om hiss då?
Kan och kan, hur svårt är det egentligen? Kan man greppa en skiftnyckel är man ju för fan överkvalificerad.
*sura miner*

:hihi

Herregud, jag är så sjuuuukt trött idag, fattar inte ens varför. Kan knappt hålla ögonen öppna. Det är sol ute, jag har tagit mig sovmorgon, och i vanlig ordning sovit som en klubbad säl, så varför är jag inte pigg? :va

Ätit ordentligt? Ibland blir man tröttare av att sova för mycket än för lite. :)

Haha nästan rätt:hihi

Nu läste jag att du hade en våt dröm, "vart jag med?"
Sen såg ja att du inte hade skrivit ut det själv. Men jag vart säkert med på ett hörn:krama

:4skrika Jag har bara våta drömmar om en person och det är INTE du. :mad

Oops. Vilka sura miner det blev hos äldre kollegor på lunchen. Jag frågade om ngn visste en hissfirma som behöver duktigt folk.
-är det någon hissgubbe?
Nej,en mekaniker svarar jag.
- kan han ngt om hiss då?
Kan och kan, hur svårt är det egentligen? Kan man greppa en skiftnyckel är man ju för fan överkvalificerad.
*sura miner*

:hihi

:rofl

Last edited:
Håller med alla som är trötta, nu får fan våren komma här uppe också på riktigt!!! Bort med alla snö och grus från vägarna!!! Jag vill ha vår och sommar!!!! :huvet

Sovit FÖR länge? :) Det blir man ju också seg av! :banana

Ah men dåså, det är ju ingenting :D Ta en sked smör och släng på också :D uueewww!! Men håller med, nougat är gott...i små mängder :P

Smör smakar ju inte nougat :va En bit är en liten mängd. En alldeles perfekt mängd :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman