Plåthinken
Tappat barn
LATTJODAG!!!
Nu går jag ut med hunden i solen sen blir det en ridtur.
Hoppas ni alla andra kör hojar också (utom YipYip, SLUTA GRINA
)
Nu går jag ut med hunden i solen sen blir det en ridtur.
Hoppas ni alla andra kör hojar också (utom YipYip, SLUTA GRINA

Förvisso inte så mycket bakfull, men dock! Kände helt klart av det, och det fastän väldigt måttligt drickande, var mätt och belåten och hade ätit ordentligt och drack ordentligt med vatten både före under och efter ölintaget! Vafan, snart får man väl sluta med spriten helt, det är inte värt dagen efter längre... 

Vad jag menar är: Jag har ingen aning om VAD som hänt, men NÅGOT har helt klart hänt och det har hänt i takt med att jag blivit äldre. För sisådär fem år sen så festade jag lätt loss på en halvliter sprit eller en 11-12 öl en kväll, yrade runt som en vinglig höna ett par timmar, gick hem, spydde, somnade, vaknade dagen efter helt utvilad, pigg som en lärka och helt utan vare sig illamående eller huvudvärk. Blev verkligen ALDRIG bakfull, hade riktigt roligt åt polarna som låg däckade med skallebank och diverse andra åkommor dagen efter medan jag kunde hitta på vafan jag ville och fortsätta festa om jag så ville. Sen för ett par år sen så började jag märka ett samband mellan spritintaget kvällen innan och tröttheten dagen efter. Blev liksom slö och orkeslös dagen efter en fest... Dröjde inte sådär jättelång tid förrän jag började få ordentlig huvudvärk också, och jag märkte snabbt hur viktigt det var att dricka mycket vatten. Med tiden har det eskalerat och numera blir jag spysjuk om jag super till ordentligt en kväll, ligger däckad hela dagen efter med massiv huvudvärk, frossa och kräkanfall (ibland två dagar efter om det varit en riktigt blöt kväll). Och jag kan inte komma på vad som skulle ha förändrats med tiden, mer än min ålder...