Singeltråden

Det var ju en jävla tur. Tänk om du bara :skrämd varenda gång du öppnade gylfen. :hihi

Det hade blivit lite problematiskt ja...:hihi Å andra sidan, tänk dig vilken raggningsreplik det hade gett upphov till! "ursäkta fröken, skulle ni vilja hänga med in på toaletten och ge mig ett handtag? Jag är rädd för min snopp...:rodnar " :rofl

Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Hade du varit man hade du kunnat rimma en gång till. :)

Den där tycker jag att du ska testa faktiskt. :rofl

Jag funderar lite på det, antingen får man väl en örfil eller ett gapflabb och ett "naaaw:pannkyss " :hihi Helt klart en oväntad och originell replik iallafall, och det är väl så de bästa raggningsreplikerna ska vara? :D

Han verkar ha kewkskräck.

Han grunka kanske lite för nära sin egen mun. :)

Det är ganska pervo att direkt associera en trasig käke med att suga kuk, och du är typ jättepervo även utan det uttalandet :D Tråden är full av bevis... ;)

Pic or it didnt happen. :D

Jag ska fan vara nykter den 23:e, annars är jag chanslös... Massa folk från massa olika håll som vill skända mig ju...:näsblod

:ROFL:rofl:rofl

Får man tillåtelse att vara i den här tråden nu när man inte är singel längre eller måste man byta till en annan tråd? :va

Får man tillåtelse att vara i den här tråden nu när man inte är singel längre eller måste man byta till en annan tråd? :va

Ska du överge oss!?:skrämd Tjerringen hänger ju här fastän hon är gift, så att du stannar kvar är nog lugnt ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman