Singeltråden

Sant, såg en 39 åring som hade bättre kropp än de flesta 20 åringar. Det gäller att vårda det man har:)
Åldern är ju trotts allt bara en siffra och 30 åringar har erfarenheter som 20 åringar inte har. Men jag tror att 90an som skall besökas nu är en stabil tjej! Så ni får hålla tummarna, då slipper ni mig här iaf:krama

Sant, såg en 39 åring som hade bättre kropp än de flesta 20 åringar. Det gäller att vårda det man har:)
Åldern är ju trotts allt bara en siffra och 30 åringar har erfarenheter som 20 åringar inte har. Men jag tror att 90an som skall besökas nu är en stabil tjej! Så ni får hålla tummarna, då slipper ni mig här iaf:krama

När träffades vi? :va

:banana

För övrigt bedöms en kvinnas ålder med fördel efter storleken på hennes trosor (förmedlade min äldsta dotter när hon var 4 år gammal) :fakta
mormors.jpg

Här syns tydligt en (eller tre?) Glabella (glabelli?):

Phidippus_pius_eyes.jpg

Hahaha! Underbart:) Hon har inte kommenterat nått annat kul? Barn är ju rätt ärliga:hihi
Hur gammal är hon nu då?

Hon är nybliven tonåring.
Kommentaren om trosorna kom sig av att hon först frågat min mamma om hon var äldre än jag. "Vad tror du?" svarade mamma. Varpå 4-åringen svarade att jo, hon trodde nog att mormor var äldre än mamma. "Varför då? undrade mamma. "För att du har större trorsor kom svaret!"
Morsan garvade halvt ihjäl sig särskilt när hon för sin inre syn visualiserade sin egen mammas trosor.

En annan gång när hon var runt 1.5 år och klagat över att det kliade i rumpan föreslog jag ett blöjbyte. Då svarade hon surt: Meh, de kliar i RUMPAN inte i BLÖJAN. Juh! :fakta

Last edited:
För övrigt bedöms en kvinnas ålder med fördel efter storleken på hennes trosor (förmedlade min äldsta dotter när hon var 4 år gammal) :fakta
View attachment 380021

Då är jag jEte ung. :D

In Your Dreams! :krama

:hihi

Mina mardrömmar isåfall. :D

Här syns tydligt en (eller tre?) Glabella (glabelli?):

Phidippus_pius_eyes.jpg

Tre, om du syftar på området mellan ögonen. MEN det ska va området mellan ögonbrynen och man ser ju inte det för spindeln har päls. :fakta

Back