Singeltråden

Nä jag uppdaterade men det var ingen jävel som kommenterade... :glömdet

#attentionwhore

Fan. Överväger att ta ut hunden nu och sen lägga mig. Har halsbränna efter chipspåsen + några stycken dubbelnougat :( Sunt för själen men tar man en är det kört för kroppen :crash

#attentionwhore

Fan. Överväger att ta ut hunden nu och sen lägga mig. Har halsbränna efter chipspåsen + några stycken dubbelnougat :( Sunt för själen men tar man en är det kört för kroppen :crash

Jag är också trött som fan idag. Måste vara den där filmen igår som stulit all energi från kroppen. :huvet

#attentionwhore

Halsbränna är inte kul. Jag var ute och käkade thaimat idag som var ganska stark så jag trodde att jag skulle kunna få halsbränna av det men jag klarade mig.

Fan va uttråkad jag är. Man kanske skulle skaffa sig en sån där chey, de ska kunna vara ganska roliga har jag hört.

Har fått 2.2 i betyg på IMDB ser jag, så ni håller inte med Internet?

Citerar dig själv:
Kanske, det finns ju några här i tråden som påstår att de är cheyer, men man ska inte tro på allt man läser på internetet.

Kolla på den vet jag! Tror det är på grund av att det är B-skådisar som betyget drogs ner rejält.

Fan va uttråkad jag är. Man kanske skulle skaffa sig en sån där chey, de ska kunna vara ganska roliga har jag hört.

:hej

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...