Singeltråden

Drille är på hugget denna arla timme. Äta nougat och popcorn och hångla. Ha ha, vilken sunkig mix. Men lite kul faktiskt. :D

Men om de väl hade kommit till kritan så hade jag inte haft några popcorn såklart. Men för att lugna damen så får hon sin nougat sen så brottar jag omkull henne :D
På skoj då alltså.

Usch, stackars människa. Eller ja han får skylla sig själv. Jag ska raka mig oftare nu kom jag på :D

Ja, han är en dåre. Men det är långt ifrån det värsta han gjort, det passade bara så bra med skägget. Ett under att han lever ännu faktiskt. :-)

Men om de väl hade kommit till kritan så hade jag inte haft några popcorn såklart. Men för att lugna damen så får hon sin nougat sen så brottar jag omkull henne :D
På skoj då alltså.

Ha ha, hon kanske tycker det ballar ur och gnor nougaten i ditt nyansade kranium. :) Vill du handla smuts billigt så är detta länken för dig. Och billigt är det. Jag har just beställt några päsar av världens godaste lakrits därifrån.
http://www.worldofsweets.de/

Drille är på hugget denna arla timme. Äta nougat och popcorn och hångla. Ha ha, vilken sunkig mix. Men lite kul faktiskt. :D

Nougat och popcorn är inte så dumt. Prova.

Han blev sugen för jag berättade på fb om mina härliga odörer :zpy

Ha ha! Mja men han gillar kanske även en stinkande Anna. :) Då är han ju en bra påg att ha att göra med.

Ha ha! Mja men han gillar kanske även en stinkande Anna. :) Då är han ju en bra påg att ha att göra med.

Han är säkert bra. Det är hans omdöme jag bekymrar mig om. :brinnerup

Ha ha, hon kanske tycker det ballar ur och gnor nougaten i ditt nyansade kranium. :) Vill du handla smuts billigt så är detta länken för dig. Och billigt är det. Jag har just beställt några päsar av världens godaste lakrits därifrån.
http://www.worldofsweets.de/
Ja de vet man aldrig, de svänger upp och ner där hela tiden. Men hon är ju helgo för de mesta :) Godis sida är icke bra ;)

Ja vi kan sitta och fisa ikapp du och jag gullet :D

Man fiser inte av nougat och popcorn. Det är det där andra konstiga godiset som fördärvar kroppen :fakta

:) Perfekt, då är de ju inga problem. Du tvättar väl dig då och då? Inga problem då tant Anna. Nu kan vi ju rulla runt i halmen med. :gnissla

Han är säkert bra. Det är hans omdöme jag bekymrar mig om. :brinnerup

Seså, du får styra upp pågen fattar la du :-) Med päls och allt. Use your infuence or flatulence on the guy. :) Såg du inte hur han dissade godislänken jag skickade. :D

Vad fint med aktiviteter här i tråden, vad nu dubbelnougaten ska handla om. :va

Jag hängde ju inte med riktigt igår kväll på ansiktboken.

Nu till det viktiga: 1 månad kvaar till festen :yoparty:yoparty:yoparty:tuttar:tuttar:tuttar:arsele:arsele:arsele:krama:krama:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar

:crash

Vad fint med aktiviteter här i tråden, vad nu dubbelnougaten ska handla om. :va

Jag hängde ju inte med riktigt igår kväll på ansiktboken.

Nu till det viktiga: 1 månad kvaar till festen :yoparty:yoparty:yoparty:tuttar:tuttar:tuttar:arsele:arsele:arsele:krama:krama:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar

:crash
JAg hängde inte heller med. De började plötsligt prata om tuttar. Men de är bushens fel för han vill/tror att han kan retas med mig den lille sparvern :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025