Singeltråden

Yes.. eller ja, jag har iofs ingen våg.. Men jag är naturligt sjukligt smal, men får okej tryck i perioderna när jag tränar mkt.. Aldrig vägt mer än 75 iaf när jag lånat nåns våg.. Räcker ju med att det blir hojsäsong och jag missar nån måltid så tappar jag ju vikt.

Här har du 2003 och 2012 (nu vid jul). Det sjuka är att på den vänstra så hade jag redan börjat träna lite. Så haja hur jag såg ut innan. Hej streckgubbe :tungan

Första bilden är jag på 70-75 kg
Andra 75+
3:e 90kg
4:e är nu på 83-84kg
B, DYEL?
:hihi :hihi :hihi

Förlåt, var bara tvungen...

Så det är skönt o vara kille, vi bara är. :)

Haha.. om det vore så väl.. tycker att det är rätt mkt "image", "störst bäst och vackrast" , tjänar mest, kör fortast osv bland åtminstone många hojkillar också..

Däremot så är vi ju faktiskt några st som inte bryr oss så jävla mkt om det där och faktiskt bara tar saker som de kommer och gör det "för att det är kul".. Roligt nog så verkar många av oss hittat hit till sajtens bästa tråd :banana

Haha.. om det vore så väl.. tycker att det är rätt mkt "image", "störst bäst och vackrast" , tjänar mest, kör fortast osv bland åtminstone många hojkillar också..

Däremot så är vi ju faktiskt några st som inte bryr oss så jävla mkt om det där och faktiskt bara tar saker som de kommer och gör det "för att det är kul".. Roligt nog så verkar många av oss hittat hit till sajtens bästa tråd :banana

Jag märker inte sånt, det kan vara för att jag är störst, bäst, vackrast och steker hårdast. :yoparty

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back